The Perfect Christmas Gift

Annonse

I dag har jeg lyst til å komme med et julegavetips litt utenom de vanlige! Jeg har nemlig testet et par produkter fra White One de siste ukene som jeg virkelig føler kunne tatt seg godt ut under juletreet i år. Kanskje ikke som presant til papsen, men til både søster, mor, tante eller venninne! Dere som har fulgt meg i lange stunder har nok fått med dere at jeg har tipset om White One sin tannbleking for flere år siden? Dette er rett og slett et merke jeg lenge har likt, og derfor ble jeg så glad da jeg også fikk lov til å teste de godt beryktede serumene deres!

White One – Brynserum
White One sitt brynserum ligner en helt vanlig lipgloss, og påføres i grunn på samme måte også! Hver kveld før jeg går og legger meg, fjerner jeg sminken og påfører et lag med bryngele helt ved roten av brynhårene mine, og gjennom hele natten får dette ligge og trekke inn. Det er de sunne vitaminene i serumet som får hårene til å vokse seg så lange og tykke, og når produktet er mer enn godkjent av MPA og heller ikke testet på dyr, er det vel ingen grunn til å nøle med å prøve? Er det ikke herlig at det finnes et produkt som kan redde ethvert skamnappet øyenbryn!? Hvor mange er det ikke som har gått på den smellen i både ung og voksen alder?

Brynserumet fås kjøpt HER, og finnes i tre forskjellige størrelser, hvor 4,8ml er den vanligste og rimeligste flasken. Jeg vet ikke med dere, men jeg ville ihvertfall blitt superglad for å få fyldigere bryn til jul! 

White One – Vippeserum
White One sitt vippeserum har jeg lenge visst fungerer da jeg brukte det for et år siden etter noen runder med vippe-extensions. Jeg vet ikke om vippene mine forsvant eller om de bare ble litt kortere etter extensionsbehandlingene, men etter tre uker med vippeserum var de nå ihvertfall så gode som nye igjen. Bruker du disse serumene både morgen og kveld i 2-8 uker så er du faktisk garantert å se forskjell. Jeg har brukt dem begge i tre uker, kun om kveldene, og kan skrive under på at jeg ser resultater allerede. De små “hullene” som jeg vanligvis dekker med en hel del brynpenn, er allerede blitt “tettet” igjen av nye hår, og vippene mine er ikke bare blitt lengre, men fyldigere også. Når effekten kan bli så stor bare på tre små uker, lurer jeg meg på hvilken lengde disse vippene mine skal ha etter en sminkefri juleferie med serumsbehandling fra morgen til kveld!

Hoho, jeg gleder meg til fortsettelsen <3 Vippeserumet fås også i flere størrelser HER
Ved bruk av koden “MARTHE” får dere nå 25% avslag på begge produkter! Happy shopping <3 

13 kommentarer
    1. Utrolig fine bilder av deg! men jeg har et litt random spørsmål som jeg bare må stille deg! jeg er en av de som har litt store fordeler, og nå mot jul syntes jeg det er så fint med åpen rygg på kjoler, jeg har prøvd bhene som bare dekker selve “cupen” som kjøpes på Nelly (hvis du skjønner hvilke jeg mener) har du noen andre tips til hvordan vi med store fordeler kan se bra ut i en slik kjole?

    2. Kanskje litt dumt spørsmål, men kan slikt fungere på røttene hodet også? 🙂 Sparer og spaaarer til lengre hår!

    3. Kristine: Tusen takk Kristine <3 Du jeg sliter veldig med det samme selv, og har rett og slett bare konkludert med at jeg må gå uten bh. Det går selvfølgelig ikke i veldig løse kjoler eller i kjoler med tynt stoff, men i stramme paljettkjoler eller i kjoler med litt tykkere stoff foran synes jeg det går veldig fint. Da slipper du å avsløre hele formen på brystene eller om du er kald eller varm. Hehe! Kluet er vel egentlig bare å finne den riktige kjolen <3

    4. Henriette: Det vet jeg jammen ikke, men flasken er ikke stor nok til at du kan smøre hele hodebunnen med den. Hihi <3 Jeg går på noen tabletter som heter Haircare for at håret skal vokse raskere. Jeg har akkurat startet på dem så jeg kan ikke si om de fungerer eller ikke enda, men jeg har lest så mye om disse på andre blogger! 🙂

    5. Det fungerer sikkert det der altså, men Castorolje er både billigere og mer effektivt. Det kan også brukes på andre måter, som på huden for eksempel for å forebygge kviser. Sverger til dette selv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg