Things i want to do in December

♥ Sette av to hele dager til julebakst, høre på julemusikk fra jeg står opp til jeg går og legger meg, og drikke latterlige mengder med kakao og krem. Åh, dette fikk jeg lyst til å gjøre med en eneste gang! For å makse julestemningen skal fruktkurven på kjøkkenet til enhver tid i desember måned også være full av klementiner.

♥ Delta på minst tre julebord! Et av dem er allerede vel gjennomført. Årets bloggjulebord skal jeg på i kveld, og enda et tar Daniel og jeg med naboene neste helg. Ah, for en måned! Full av sammenkomster og festligheter <3
 
♥ Virkelig kose meg med julegaveshoppingen og kjøpe ting jeg vet familiemedlemmene vil sette pris på.

♥ Utfordre meg selv i situasjoner jeg føler meg ukomfortabel i på jobbfronten. Det er slik man vokser har jeg hørt? Til tross for at jeg etter forrige videoinnspilling lovet meg selv å aldri takke ja til et slikt oppdrag igjen, har jeg i dag gjort det. Neste fredag drar jeg inn til Oslo igjen for filming for en spennende serie.

♥ Dra på to Stavangerbesøk! Førstkommende søndag reiser jeg på et etterlengtet familiebesøk bare fordi jeg ikke kunne vente helt til jul. Jeg har fire dager som jeg skal nyte sammen med verdens beste familie, og forhåpentligvis får Iselin og jeg også kost oss med litt jentetid og julegaveshopping.

♥ Skrive en morsom liste av mine nyttårsforsett. Jeg har allerede halve lisen planlagt i hodet, men jeg deler den ikke med dere før den er komplett mot slutten av måneden! Hihi, skriving av nyttårsforsetter er like moro hvert år.

♥ Innrede ferdig klesrommet, og få orden på stuen. Stuebordet bestilte vi forrige uke, så jeg vil tippe vi har det i løpet av uken! Endelig begynner det å ligne på et ferdig møblert hjem her <3 Det gjør meg så GLAD!

♥ Stå opp klokken 07.00 hver eneste dag, helt til juleferien begynner 20 desember… Da skal jeg sove til bestemor vekker meg 08.30 og nyte hele dagen med familien, god mat og julefilm etter julefilm. En familie-movie-night har vi de siste årene også innført rundt juletiden. Da kommer tante med en utvalgt film som vi alle setter oss ned for å titte på sammen med julekaker og godteri <3 En av mine favorittstunder i julen!

♥ Shoppe på romjulssalg. Oh yes! Ingen vits i å blakke seg til jul, for romjulssalget til Nelly bør man aldri gå glipp av. I år vil jeg handle sommerkjoler, skjørt og bikinier i drøssevis! Vi skal jo på ferie allerede i januar!

Det var min desember bucket list! Hvordan ser din ut? <3

15 kommentarer
    1. For en herlig liste <3 Du er så flink å "dra oss med inn" om du skjønner! Jeg får virkelig følelsen av å være til stede både under bestemors julefrokost og filmkveld med familien. Ønsker deg en fantastisk førjulstid og jul når den tid kommer 🙂

    2. Karina Larsen: <3 For en fin kommentar. Tusen takk! Jeg er glad for at du føler du blir "dratt med inn" for det er akkurat det jeg ønsker :') Ønsker deg en fantastisk førjustid og jul selv! Måtte julestemningen nå nye høyder i år 😀

    3. Emma Hulleberg: Ja, det er jeg enig i! Desemberdagene har en tendens til å gå fortere enn alle andre dager <3 Tusen takk Emma. Nå skal jeg i gang med baking av julecookies! God helg <3

    4. Så fine gjøremål og ting du vil! jeg og skal bake mye, og gå på julebord. Ellers skal jeg også skrive en liste med nyttårsforsetter. Syntes dette er veldig viktig for å få et bedre og mer strukturert år, hvor målene blir satt i fokus, og forhåpentligvis også gjort ;-D

    5. Hei, du snakker alltid om besteforeldre og tanter osv. Hva med foreldrene dine? Håper ikke det blir for personlig<3 Vanskelig ¨å stille et slikt spørsmål uten at det blir veldig direkte. Husk at du er fantastisk<3

    6. Ååå hehe kan du gi beskjed når du drar innom sentrum I Stavanger når du kommer! Koselig å møttes:)

    7. For en herlig liste. Tipper du får en fantastisk jul, Marthe! Du gir meg skikkelig julestemning!<3

    8. Apropos nyttårsforsett; delte du dine i fjor? Hva med å ha et sånn “gjennomgangsinnlegg” av de, hvor du sier litt om hvordan det egentlig gikk..?:D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg