This is my bedroom

Welcome to our bedroom! Slik ser det altså ut etter at fruen i huset har kjørt en to dagers makeover. Jeg var så stolt da jeg klokken tolv i natt var ferdig med monteringen av disse to nye kommodene at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Borge har herved satt opp sine første møbler helt på egenhånd. Haha! Nye pynteputer, kappelaken, sengeteppe og litt gullpynt har jeg også gått til innkjøp av de siste par dagene, og resultatet ble så lyst og fint! <3 Grunnet smale, høye vinduer er det egentlig supermørkt både på klesrom og soverom uten taklyset på, men det nye kamera mitt utførte i dag magi og gjorde det mulig å knipse soveromsdetaljene likevel!

– All gold & White –

– Lysekrone og stige fra Ellos – Små pynteputer i gull, og lysestager i gull fra H&M Interiør – Vekkerklokke fra Åhlens – Fjær fra Kremmerhuset – Kahler vase fra Tilbords – Store hotellputer, teppe, og sengeteppe fra Kid –

Spør hvis dere lurer på noe mer! <3

Nå mangler bare en sengegavl i beige <3

31 kommentarer
    1. Kjempefint!! Mitt soverom går også i hvitt, gull og beige. Elsker det, lyst samtidig som det ikke blir kaldt og utrivelig. Jeg laget en egen sengegavel med sponplate, limte på en tempurlignende madrass, kledde den i et lag fleece og så et nydelig møbelstoff med beige/gull fløyelsmønster, ble så fint. Et tips hvis du har lyst å teste en dag, er ikke vanskelig i det hele tatt. 🙂

    2. så utrolig nydelig soverom du hadde og de fine detaljene! fikk inspirasjon av deg jeg nå. mitt rom er så kjedelig og lite personlig at jeg må få gjort noe med det snart. eeelsket ditt. tror du sover godt i den myke sengen med alle de fine putene. ha en fin dag.

    3. Så utrolig fint det ble 🙂 Gleder meg til jeg og kjæresten skal flytte sammen og jeg kan gå amok med interiør! Akkurat nå er det masse interiørting jeg ønsker meg, men som jeg ikke har plass til på det 12 kvm rommet hos pappa 😛 haha

    4. Fy søren så fint og enkelt 🙂 må ærlig si du er flink te å inspirere og flink te å ordne soverommet må æ si 🙂 så lekkert <3 ha en fin dag <3 når kan du vise klesskapet elr er ikke det ferdig? 🙂 stua? Kommer det flere bilder av huset?

    5. Åse: Så herlig å høre at jeg inspirer deg Åse 😀 Tusen takk for en fin kommentar. Jeg er nesten ferdig med klesrommet, men mangler et speil, et skoskap og litt småhyller. Lover å vise det frem så fort det er klart. Håper vi kan få det til før jul ihvertfall <3 Det tar jammen tid å innrede 😀

    6. byAnne: Å du har masse å glede deg til! Det er så mye fint der ute. Nesten umulig å velge hvilken stil man skal gå for og hvilke pyntegjenstander man skal putte i heimen. Haha! 😀 Masse lykke til når den tid kommer <3

    7. Maria: Uuu! Du har ikke tilfeldigvis en blogg og et DIY prosjekt av dette? Med steg for steg bilder? Hehehe! Har letet etter den perfekte sengegavlen lenge, men finner bare fine i grå. Vil aller helst ha den i beige så den passer perfekt inn <3

    8. Hei! Så lekkert! 🙂 🙂 Det pleddet, er det ” lynx exlusive pelspledd ” fra kid? 🙂 Så det var flere som var like 🙂 finner også bare de 2 putene med fjær på hm sin side 🙂 ikke de med pels og de andre med gull bak 🙂

    9. Så fint det blei! 🙂 Men du, sjekk ut IKEA sitt beige linstoff (Aina) til sengegavel 🙂 Det kombinert med gull nagler hadde passa supert inn hos dåke 🙂

    10. Ellos har sengegavl i beige til rett over tusen + sjekk sengegavler på finn. Der er bl.a trendy-living.no sine sengegavler. Skriver du: hvordan lage sengegavl under søk på youtube så ser du mange forslag på DIY prosjekter om du vil lage din egen. Ikea har også gavl. Lene Orvik har Bekkestua hodegavl fra Ikea. Den er jo nydelig.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg