New In – Partyfavoritt

Gjett om jeg ble glad da pakken med reservekjolene mine kom frem torsdag ettermiddag. -Èn dag før julebordet. Jeg bestilte jo egentlig en perfekt kjole fra Asos for anledningen for snart fire uker siden, men den kom dessverre aldri frem, så tirsdag denne uken gikk jeg bananas på Nelly og klikket hjem tre reservekjoler i håp om at ihvertfall en av dem skulle sitte som et skudd. Alle tre satte superfint på, og er herved blitt mine nye favoritter. En av dem bar jeg i går, og en av dem tenkte jeg å vise dere i dag! Her snakker vi den perfekte partykjolen. Fy søren! 

Tror jeg betalte 599kr for denne lekre saken! Jeg skulle gjerne delt lenke, men jeg finner den ikke igjen hos Nelly så jeg tror jammen de er utsolgt. Kjolen var litt i korteste laget for gårsdagens fest, men jeg er likevel glad jeg klikket den hjem, for den vil passe perfekt både til andre julebord, selve julekvelden eller til og med nyttår!

Hva synes dere? Var den ikke fin? Kanskje jeg kan få bært den neste fredag. Da venter nytt julebord med Kristina, Geir og hans nye, store kjærlighet! Hoho, det må jo bli minst like bra <3 I mellomtiden skal jeg lade opp med masse masse julestemning den kommende uken. Jeg vurderer å pynte juletreet allerede i kveld! Det ville vært så koselig med pyntet tre til første søndag i advent. <3

28 kommentarer

Siste innlegg