Helikopter over Island

Hører dere gledesropene mine hjemme i Norge eller? Wuhuu! Nå er det en lykkelig blogger som sitter og oppdaterer dere her. Daniel og jeg har vært og flydd over Island! -Og i helikopter da dere. Vips så fikk jeg krysset av det og på livets bucket list. Himmel, for en fin tur. Solen tittet endelig også frem i dag og ga Islands landskap nytt liv! Det var nesten som å våkne opp i et annet land til morgenen i dag. Den vanvittige vinden som har vært her siden vi kom, var bare plutselig borte og erstattet med varmegrader og SOOL! Snakk om perfekt timing <3

Ser det ikke nydelig ut? Det var det ihvertfall! Daniel og jeg dro i ettermiddag ut på sightseeing i luften, fløy over til sørsiden, beglodde utsikten av sorte lavasteinstrender, hav og fjell, og bare nøt hvert eneste minutt. Jammen var et stopp med helikopteret også inkludert, så på denne grønne, øde fjelltoppen fikk vi servert hvert vårt glass med champagne mens vi beundret de fine omgivelsene. Vel, beundret omgivelsene og knipset bloggbilder selvfølgelig… Jeg følte jeg måtte klikke litt ekstra med kamera ettersom snapchat/mobilen min ble glemt igjen på en cafè vi drakk kakao på tidligere. *Kremt* Heldigvis fant vi den igjen etter turen. No worries! <3

Tenk, ferien går mot slutten allerede! I morgen ettermiddag reiser vi hjem igjen, men før den tid skal vi besøke både Den blå lagunen, og Grillmarkedurinn! Vi skal gjøre oss klare for staselig middag så fort dere er oppdatert <3 Ville bare dele et bildedryss fra lørdagen vår og ønske dere en finfin kveld. Pass på dere selv! <3

Jeg har definitivt fått verdens beste gave <3

20 kommentarer
    1. Jeg var selv på Island for noen år siden og det må være noe av det beste jeg har opplevd. Fem dagers ridetur over strender og fjelltopper, gjennom daler, elver og innsjøer. Island har virkelig satt seg i hjertet mitt <3 Gøy å lese at du har det så bra, jeg unner deg alt godt. Så kos deg videre, og klem fra meg!

    2. Hei, du hadde en snap om dette innlegget. Hva heter sangen du spiste i bakgrunnen da? 🙂
      Forresten, du er en kjempedyktig blogger! 🙂

    3. Ååå så herlig å se, ser ut som du koser deg kjempe masse, flotte bilder ^^
      Du er virkelig ei heldig dame som fikk dette i bursdags gave, skal si han gjør mye for deg og dt er godt å se 🙂 dere må kose dere masse og nyte hvert minutt av turen 🙂 hihi ^^
      For et flott par dere er og ha en fin dag videre 🙂

    4. Kamilla: Hei! Tusen takk snille <3 Å du det vet jeg ikke. Jeg har aldri hørt den før, den kom bare opp på spotify da jeg klikket meg inn på snap for å snappe blogginnlegget. Husker ikke hvor den lå, hvem som sang den eller noe som helst :/

    5. Hei, så flott at du likte Island.
      Jeg er halvt islending, og trust me… det du har sett nå er VAKKERT, men samtidig er det turistmekkaet der borte.
      Om dere tar dere en uke og f.eks. kjører rundt øyen, noe jeg skal gjøre IGJEN til sommeren, så finnes det bekker midt oppe på fjell som ser ut som smeltevann, men temperaturer opp mot 40C, det finnes andre blå laguner som er mye mer private og langt fra så turistifisert som den du var i, og de skjulte perlene er MANGE.
      Jeg vil bl.a. trekke frem snorkling i Thingvellir, eller dykking…..
      Det er et fantastisk land, og jeg anbefaler absolutt å ta en tur om sommeren, sensommeren, når det er litt temperatur der.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg