Whale safari in Reykjavik

Hei og god kveld, kjære dere! Da var vi tilbake igjen på hotellet etter fem fine timer på havet. Vi spottet ingen hval i dag, men det gjorde ingenting. Været var ikke helt med oss, så vi får heller krysse fingrene for neste gang <3 Å oppleve Island fra havet, spise x antall chips og trekke inn den friske luften fra liksom ikke feil det heller! Gigantiske kjeledresser fikk vi også utlevert, så til tross for snø og minusgrader sto vi og speidet etter liv i bølgene omtrent hele turen. Fy så fint vi har hatt det til nå, og enda bedre er dagen i ferd med å bli…

For om to små timer sitter vi og hiver innpå en syv-retters middag med deilige cocktails. Vi har også kjøpt inn en flaske vin som vi tenkte vi skulle kose oss med samtidig som vi gjør oss klare for kvelden. Kjole og pumps skal på, og jeg kjenner frysningene komme snikende bare av tanken. Hehe, skal det være så skal det være!

Smarte meg som bare har pakket med festkjoler og sommerjakker i kofferten til Island… IS-LAND. Det ligger jo til og med i navnet! Nei, jeg hadde selvfølgelig vasket og hengt opp alt jeg skulle ha med av vinterjakker, ullundertøy og den slags, men så fikk jeg så dårlig tid om morgenen på avreisedagen at jeg glemte igjen absolutt alt hjemme. Heldigvis har jeg en flinkere mann som har kofferten så full av ull at jeg bare kan låne av ham. <3

Det ble altså ingen hvalbilder på oss i dag, men jeg er egentlig bare glad vi fikk en så fin tur likevel! Hvalsafari i liten storm har en tendens til å medføre kvalme, men i dag var det heldigvis ikke vi som fikk bruk for spyposene! Hihi. Vi tok et par sjøsyketabletter før vi gikk ombord og disse tror jeg faktisk reddet dagen vår <3

Nei, på tide å komme seg på badet! Eventyret fortsetter, og kamera blir med i kveld <3 

17 kommentarer
    1. Så fine bilder:) Jeg gleder meg til å lese mer om ferien deres:) ha en flott kveld, fine deg:)

    2. Ååå, så moro! Jeg er halvt islandsk, og har vært på Island mange ganger. Det er helt fantastisk! Det er så utrolig mye å se i det fantastiske landet, og det er så vakkert! Kos dere masse 😀

    3. Hei Marthe <3 Hvilket hotell bor dere på? 🙂 Er dere fornøyde så langt? Jeg har bestilt flybillett til Island i januar, men har enda ikke bestilt hotell .. er litt usikker så tenkte å høre hvordan hotellet dere bor på er <3 Kos dere masse videre 🙂

    4. Åhh så kjipt at dere ikke fikk med dere hvaler! Dere fikk i hvertfall en båttur på Island 🙂 Håper dere har kost dere i kveld <3

    5. Åh, du er så god, Marthe <3 jeg bare elsker positiviteten, skrivemåten og bildene dine! Håper resten av turen deres blir helt fantastisk og gleder meg til å følge med <3

    6. Når du først har glemt ull skal du være glad du er på Island! Kom deg ut på shopping og kjøp ull fra de som virkelig kan ull og varme klær!
      En shoppingrunde er å anbefale uansett, Island er nært USA og ligger derfor lenge før oss når det kommer til trender. På Island kan du få sett og kjøpt det som kommer om ett par mnd i Norge! 🙂

    7. Kari: Ja, her er det ikke manko på ull å få kjøpt! Haha 😀 Vi skal avgårde på shopping nå hvert øyeblikk. Vi har noen timer å slå ihjel på kjøpesenter før dagens utflukt <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg