Next up → Iceland

God morgen kjære, gode dere! I skrivende stund er Daniel og jeg langt over halvveis til hovedstaden vi. Flyet til Island går 14.00 fra Gardermoen, så allerede klokken 06.00 satte vi oss i bilen og kjørte avgårde til Oslo. Wuhuu, tenk endelig er vi på vei! Kofferten ble selvfølgelig pakket heelt i siste liten, og som vanlig hadde jeg et hysterisk øyeblikk med passjakting en time før avreise. Fyfader at jeg aldri lærer! Det skjer hver forbaska gang…

Jaja, det ordner seg alltid! Endelig er vi på vei, nytt kamera er pakket med sammen med både paljettkjoler og ullundertøy, ooog min splitter nye fotoguide som jeg mottok fra bloggleser Sara Katrin i går kveld. To måneder har hun brukt på å lage en 10 siders fotoguide til meg og Islandsturen vår! Jeg vet ikke hva jeg skal si engang. Tusen tusen millioner takk! Jeg gleder meg halvt ihjel til å prøve meg frem med både utstyr og fotoguide. Håper jeg får oppdatert dere igjen litt senere også, men hvis ikke så skrives vi fra Reykjavik så fort vi er på plass! Det gleder mitt hjerte å se at værmeldingene også er på vår side! Gud, så herlig denne helgen blir <3

Ønsk oss god tur da! Og ha en finfin torsdag alle sammen <3

18 kommentarer

Siste innlegg