Yesterdays masquerade party

Jeg har enda ikke klart å løsrive meg fra sengen, men det gjør vel ingenting? Det er søndag, og det er dagen derpå. Da er alt lov <3 FOR en kveld vi hadde i går. Det ble jo rene maskeradefesten på oss! Hihi, tenk det. Nillemaskene kom til nytte, jelly shotsene gikk ned på høy kant og stemningen var på topp hele natten lang <3

HerreGUD for noen fine jenter! Jeg ser disse damene så alt for sjeldent, så å få tilbringe en hel kveld bare med dem var helt magisk <3 Jeg følte jeg lo, danset, danset og lo i seks timer i strekk jeg i går.. Først da klokken slo 02.00 fant jeg ut at det var på tide å vende nesen hjem, så da forlot jeg hele gjengen for en enorm porsjon nattmat og litt (MYE) klisseprat med min kjære i taxien hjem. Stakkars taxisjåfør, og STAKKARS magesekk. Jeg må virkelig slutte med disse Mc Donalds besøkene… Jeg spiste så mange nuggets i natt at jeg klokken seks om morgenen enda følte jeg var i ferd med å sprenge. -Også smaker det ikke godt engang? *Sukk* NÅ er det slutt.

Hvordan var deres Halloweenfeiring? Flere som enda ikke har fått dratt seg opp fra sengen? Jeg skal se og komme meg opp i en fei, få i meg en bedre frokost og vaske ned leiligheten. Jeg blir alltid så vaskeglad dagen derpå! Eller om søndagene generelt. Dessuten kommer mannen hjem klokken ni i kveld, og da vil jeg at det skal dufte av blomster og fred her <3 Hoho. Hva er vel bedre enn å komme hjem til nyvasket leilighet?

Ønsker dere noen gode og avslappende søndagstimer <3

21 kommentarer
    1. Så ut som du hadde en veldig fin kveld! Og du ser helt strålende ut som vanlig:)
      Ha en fin søndag 🙂

    2. For noen fine bilder, ser ut som dere koste dere masse i går, så dt på snap og alt. 🙂 utrolig gøy når tiden går fort for da har dere det gøy vettu 🙂 godt du koste dæ, så utrolig hyggelig ut! Det er ikke bare bare med natt mat, man kjøper gjerne dt, for i fylla smaker alt godt faktisk! Du får unne dæ en god frokost 🙂 gøy å høre om din Halloween fest ^^ ha en fin søndag videre :))
      Jeg hadde en fin Halloween edru pga hes stemme fra fredagen, Hehe!

    3. eg skal også rydde i dag, her ser det bombet ut…..helt på alvor..det er så rotete at eg har NULL ord…..fløy rundt å prøvde klær i går og alt havnet på gulvet på kjøkkenet og ja….nei NÅ skal eg rydde
      ha en vakker søndag <3<3

    4. Så fine jenter! Ha ein fortsatt fin søndag❤️ kan du legge ut et innlegg med bilder frå leiligheten til deg og Daniel?

    5. Marte: Å den var nok fra Cathrine sin spilleliste. Elsket den selv, så må spørre henne! Kanskje den kommer på “ukens sang” i ukens om gikk innlegget 😀 Hihi!

    6. Anonym: Ja, jeg tenkte å ta rom for rom når ting begynner å komme på plass. Vi har styrt mest med den gamle leiligheten til nå, men det var først på fredag jeg virkelig kunne begynne å tenke innredning av dette hjemmet vårt 😀 Det tar litt tid å få på plass alt, men lover å vise dere alt sammen etterhvert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg