Happy Halloween!

Let’s get this party started! Hihi, endelig er alt klart her i heimen! Vel, bortsett fra meg selv da.. Jeg skal hive meg i dusjen og gå løs på krølltanga så fort dere er oppdatert, men først ville jeg bare dele halloweenbordet mitt med dere. Tenkte jeg skulle spare meg for oransje i år og kjøre rent sort og gull i stedet, men med de lysrosa jelly shotsene ligner det mer et barnebursdagsbord… Jaja, halloweenfest og barnebursdag er vel cirka det samme.

Hele formiddagen min har altså gått til handling og hygge! Alt av bordpynt og dilldall er kjøpt på Upstairs bortsett fra de sorte maskene og gullhjertene. De kjøpte jeg på Nille. Ellers fikk jeg klokken to plutselig for meg at jeg burde hatt heliumsballonger i taket, så da hev jeg meg i bilen, kjøre til Dolly Dimples og tryglet be ansatte om å fylle ni digre ballonger for meg. Hihi, megastor takk til dem <3 Det er klart Halloween fortjener flyvende ballonger!

Kamera er selvfølgelig med for å dokumentere kvelden! <3
Ha en skrekkslagen kveld! Høhø. Så skrives vi mer i morgen. 

4 kommentarer
    1. Dette ble jo bare helt nydelig! Du er så flink til å dekorere det aller fineste! Kos deg kjempe masse, håper du får en strålende kveld søta 😀

    2. Wow, så fint og stilig du har dekorert til i kveld med jentene, vil nok si at dere får en knall fest og hygge. skal si du er flink til å pynte og rigge istad noe kult og fint, gleder meg te å se bildene fra kvelden, det er alltid gøy å se bildene dine fra de koselige jente vorset og sånt. Må bare si jeg ble nesten sjalu skulle godt ha vært der ass, så bare så koselig ut og orgentlig ut.
      Da håper jeg du får en knall fin halloween kveld og kose deg masse skjønne deg, klem 😉 😉 😉 <3

    3. Trude: Tusen takk Trude! Kvelden ble så vellykket at 😀 Det håper jeg din halloweenfeiring ble og, enten du holdt deg hjemme eller fant på noe sprell 🙂

    4. Åse: Så hyggelig å høre <3 Du er herlig du Åse 🙂 Tusen takk for gode ord. Vi hygget oss halvt ihjel. Håper du gjorde det samme! God søndag til deg 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg