Uken som gikk…

Ukens høydepunkt… Å få overlevert nøkkelen og si farvel til den gamle leiligheten. Huseier tilbød meg å gå en måned før oppsigelsestid, og da kunne jeg ikke takke nei! Dermed ble denne uken en real flytteuke. Daniel og jeg har vært alle veier med kasting av hvitevarer og flytting av store møbler. Et vaskefirma vasket ned hele leiligheten på tirsdag, og torsdag kveld overleverte jeg nøklene! That feeling. Nå kan jeg endelig legge full fokus på innredning av den nye leiligheten, så jeg snart kan få vist den frem til dere også! *Gledepåjord*

Ukens sang… Make up – R. City. En liten gladsang som bestis viste meg på lørdag!

Ukens latter… På onsdag kjøpte jeg Daniel og meg noen supersøte pynteputer! Planen var å ha dem på soverommet, men da jeg så hvor godt de passet til resten av pynteputene i sofaen, endte de opp der i stedet. Jeg hadde aldri trodd at Daniel ville tillate meg å plassere rosa puter i stuen hans, men så kom jeg på at han er fargeblind! “For noen flotte beige-fargede puter” sa han da han kom hjem fra jobb. Hihi, jeg bare nikket og gliste.

Ukens cravings… Middag! Jeg har gledet meg til å lage middag hver eneste dag denne uken, og det takket være Adam. Ja, jeg mener det. Jeg har alltid vært glad i å lage mat, spesielt middag når vi er flere som skal spise, men denne uken har kokkeleringen vært ekstra stas. Wokmiddagen og kyllingpaellaen vi hadde på onsdag og torsdag ble to nye favoritter i samlingen av oppskrifter.

Ukens innkjøp… Nytt kamera! Jeg har slitt noe så vanvittig med å få knipset fine, lyse bilder innendørs de siste to ukene, og ettersom lyset ikke akkurat kommer til å bli bedre de kommende månedene investerte jeg denne uken i nytt kamerautstyr. Canon 6D, vidvinkellinsen Canon EF 17-40 mm og portrettlinsen Canon EF 85mm f/1.8 blir mitt i løpet av uken! Wæææ, DA snakker vi kvalitetsinnlegg dere! Hehe, det kommer til å klikke helt for meg.

Ukens nedtur… Dette punktet må jeg snart bare bytte ut, for her har jeg jo aldri noe å komme med. Det nærmeste jeg kommer nedtur denne uken er akkurat nå. Jeg spiste blomkålsuppe til kvelds i går og nektet å vente til den nådde lavere temperatur enn 70 grader, så her sitter jeg med en oppsvulmet, forbrent tunge som sikkert er kommet for å bli de neste tre dagene. Haha, suppe er farlig.

Ukens gullkorn… Det må bli enda et fra tirsdagens lunchdate med knoll og tott.

Geir: *Humrer fornøyd* I dag skal jeg servere dama hummer til middag! Hummer og champagne…
Kristina: Ja.. Jeg håper den hummeren var dau før du tok den med deg på bussen! Slikt er dyreplageri!!
Geir: Eh… Jo, ja den var helt klart dau.

Nye tøfler har jeg jammen og fått meg! Disse skal bli så gode i vinter <3 

22 kommentarer

Siste innlegg