Ville tilstander på Jaxx

Hei dere! Å nå er jeg så GLAD! Nøklene til leiligheten er akkurat blitt levert, og så lenge huseier er happy er altså flyttingen ute av verden! Gud så deilig <3 Nå har jeg endelig bare ett hjem å forholde meg til, og det måtte jeg litt sånn på forskudd feire med tidenes lunch til morgenen i dag. Hihi, jeg startet dagen med en time på kontoret til Geir, og dro han deretter med meg på lunch med fine Kristina. I dag var det min tur til å få prøvd ut det fine spisestedet Jaxx! Har dere sett for slags kunstverk av en lunsjtallerken? Stemningen var kanskje ikke top notch mellom kranglefantene, men det var jo som forventet! Dere har vel fått med dere Norges nye tvserie? Andersen og Brekkas talkshow? Jeg dreper meg av latter! Knoll og tott har laget seg en aldri så liten tvserie, og siste episode kan dere se HER. Åå <3 De der to… I det ene øyeblikket er de bestevenner og i det andre har vi hele restaurantens oppmerksomhet rettet mot oss grunnet utveksling av trusler og høylytte utskjellninger…



G: Slapp av du Marthe. Kristina betaler for oss…
K: Eh, hvor frekk er du Geir!?
M: Nei nei! Jeg skylder deg en lunch Geir. Jeg betaler!
G: Åh.. Jeg får så dårlig samvittighet…
K: Geir, du er faktisk ikke sann!

Kristina: Hvorfor er du så stygg mot meg? Jeg som overrasker deg med presenter hele tiden!
Geir: Presenter? Snakker du om det påskeegget jeg fikk av deg i fjor?? 
Kristina: Herregud Geir, det var en kjempefin overraskelse.. Men greit. Det blir ingen egg på deg i år!


Kristina: Geir, kan ikke du invitere oss på middag hjem til deg? Det hadde vært koselig!
Geir: Eh……
Marthe: Ja, på hummer! I november! Å, jeg gleder meg allerede!

Og sånn inviterte vi oss selv på hummer til regnskapsføreren. Helt på normalen…

15 kommentarer
    1. Hei Marthe! Hahahaha, dere tre altså – jeg dævver 😀 Skulle helt klart likt å vært flue på veggen under et av disse møtene deres. Herlige folk 😀 Håper torsdagskvelden din er fin 🙂 Jeg er straks ferdig på jobb, og da er det hjem å pakke. I morgen reiser jeg faktisk til “din” by 🙂 Klem<3

    2. FOR en digg lunsj! Herregud nå ble jeg jo sulten igjen, og jeg som spiste for en liten time siden x)
      Det virker som at dere har det utrolig gøy sammen, det må være hyggelig å ha en sånn regnskapsfører ^^

    3. Ida Rygnestad: Hei Ida! Wuhuuu, god tur og lykke til med utvelgelsen av klær 😀 Hihi, for en luksus! <3 Skal du innom crossfit kvadraturen og trene litt med Magnus i samme slengen? 😀

    4. Hei Marthe! Takk takk – det blir moro å plukke seg ut klær 😀 Yes da, skal innom der 😀 Håper helgen din blir fin! Klem<3

    5. For noen fine bilder av dere, ser ut som dere koser dere masse, gøy å se^^ Han Geir har dt gøy med dere ser æ, Hehe! Kos dere videre skjønne dæ Marthe 😃

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg