Uken som gikk…

Ukens innkjøp… Jeg som skulle gå bananas på Stavangers nye Zarabutikk fredag formiddag! Slik ble det ikke da ettermiddagstoget mitt ble utsolgt, og ble jeg nødt til å reise klokken 12.00 i stedet, men bestemor overrasket meg jo med både det ene og det andre, så nye nytt har jeg likevel fått meg! Blant annet en ny roman og tidenes kakaokopp. Bare se på det nydelige kruset! Ja, så har jeg også fått to nye kjoler fra Annettes Nellykolleksjon!

Ukens opptur… Jeg har hatt noen utrolig gode og avslappende dager med familien i Stavanger! Ellers vil jeg faktisk nevne søndagskvelden! Jeg dro jo som nevnt for å møte eieren av gamle-leiligheten i går kveld, og ble da enig om å levere fra meg nøklene innen en ukes tid. Jammen ville han ha alle møblene mine, inkludert tredemøllen også, så nå gjenstår det bare å vaske! Vaskefirma ordnet han meg forsåvidt også, så i morgen tidlig kommer det to søte damer og gjør leiligheten strøken! *GLIS* Aldri opplevd maken til enkel flytting!

Ukens nedtur… Kan jeg si høstmørket? Det føltes bare som jeg blir truffet av tidenes stressbombe hver gang jeg våkner opp og ser utover den bekmørke leiligheten. Jeg sliter nemlig litt med å få tatt bloggbilder i disse omstendigheter! Mitt 3000 kroners kamera (som kun fås kjøpt på coop obs) vet ikke hvordan det skal jobbe i dårlig lys, så hvis ikke 1. Høstmørket forsvinner eller 2. Jeg snart investerer i noe nytt, er jeg redd martheborge.blogg.no bare vil bestå av en hel hau throwbackbilder… Det lukter nytt kamerautstyr på Borge!

Ukens sang… Astrid Smeplass sin nye Hyde. Jeg er frelst <3

Ukens antrekk… Har der vært umulig å få knipset denne uken! Tre ganger har jeg dratt med meg fotografer ut på gata for shoot etter halvannen time med dolling på badet, og ingen av gangene har jeg kunnet bruke bildene i blogginnlegg. Jeg.Blir.Gal! Regnet har jo øst ned hele uken, og da er det ikke så mye annet å gjøre enn å drømme om ferie… I går fikk vi endelig noen timer med sol, så gårsdagens forsøk på antrekksbilder får dere under her.

Ukens cravings… Chips. Planen var å bli sunn denne uken, men så fikk jeg en intens craving for chips med salt og pepper. Jeg kjøpte inn både det og julebrus til Skal vi danse lørdag kveld, og spiste opp hele posen selv.

Jaja, nå er det en ny uke, med ny motivasjon og nye muligheter! 
Jeg starter den med å hente tidenes gladpakke med treningstøy <3

9 kommentarer
    1. Koppen er superstilig!! Håper mandagen har vært bra så langt, og at du vil vise oss treningsklærne i et annet innlegg. <3 Ha en bra dag videre! I dag kommer vel Adams matkasse til deg, om jeg ikke husker feil?

    2. Åååh elsker den nye sangen til Astrid selv! Jeg er veldig glad i mørketiden,men kan tenke de fleste bloggere hater denne tiden. Ønsker deg masse lykke til med det fremover heheh 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg