Marthe tipser: Julebordskjolen!

Med julebordsesongen en liten måned unna, er vel ikke jeg den eneste som er på utkikk etter kjole om dagen? Å gå på jakt etter den i Kristiansands butikker har jeg gitt opp for lenge siden. Akkurat på denne årstiden virker det nemlig ikke som kjoler blir produsert! -Og skulle det plutselig dukke opp en festkjole på veggen til Bikbok så kjøper jo hele byen den. Derfor foretrekker jeg om høsten å klikke hjem en variant eller to fra nett. Utvalget på Nelly er jo helt enormt, og når flesteparten av kjolene i tillegg koster under femhundrelappen er det vanskelig å ikke klikke hjem flere. Under har jeg samlet opp 10 favoritter til dere som trenger litt hjelp før julebordsesongen!

Hvilken type kjole du skal gå for kommer alltid litt an på hvilken type julebord du skal delta på. Skal du ha julebord med jentegjengen så ville jeg gått for en kortere festvariant med paljetter, glitter, blonder og you name it. Jo mer fest det står skrevet på kjolen, jo bedre spør du meg! Dette er den ene festen på året, (vel sammen med nyttårsaften) du kan ta litt av! Den perfekte “lille sorte” som på bilde Nr.3 og Nr.6 under her kan også være et fint alternativ. Skal du på et penere julebord med jobben så ville jeg i stedet gått for en elegant variant. Gjerne med litt lengde, og i et pent stoff med detaljer som blonder eller en åpen rygg.. Hvem blir vel lei av åpen rygg?


1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER (affiliateslenker)

Her har dere ihvertfall 10 av mine favoritter!
Den øverste, grønne kjolen finner dere HER.

11 kommentarer
    1. Så mange fine kjoler!:) jeg elsket alle sammen:) den øverste grønne kjolen med paljetter var utrolig fin!:D den digget jeg:) Håper du får en fin kveld, flotte Marthe:)

    2. knall lekre….åpen rygg er fantastisk, det løpet er kjørt for meg hahahaha med mindre eg skal gå med fjeset inntil veggen hele kvelden for uten bh er det puppene på magen 😛

    3. Vi har alle ulik kroppsfasong, tenk litt på det nestegang du poster et slikt innlegg? Hva vil dette si til de yngste som følger deg? jo at du må være små for å komme inn i disse kjolene….

    4. Tusen takk for innlegget, Marthe! Det ga meg inspirasjon til finne den perfekte julebordskjolen, og jeg er ikke så på villtur som jeg var før dette innlegget kom.
      Ha en fantastisk helg, nydelige du <3

    5. Hei Marthe! ELSKER kjole nr 2, 5 og 9! Tror nesten jeg må ha alle tre 🙂 Neida, joda, neida…. Takk for gode tips, og jeg liker at prisene ikke var ille heller 🙂 Ha en flott søndag! Her i hovedstaden skinner høstsola 🙂 Klem<3

    6. Veldig greit å få tips te hvor man kan handle enkle og fine kjoler, føler ikke de har noen kjoler som du sier i kr.samd.. Dårlig utvalg av kjoler må æ si, men da er dt jo greit at Marthe fikser opp side og noen kjoler ho liker å legger ut, sånn at vi kan finne kjole te julebord 🙂 Hehe. Godt tips, du e flinke 🙂 <3

    7. Det her har ikke noe med dette innlegget og gjøre, men vil tipse deg om magasinet reiselyst som søker testreisere til Vietnam/ Laos. Reisen er i april / mai neste år og de søker en som får gratis reise mot å skrive blogg om turen. Frist for denne påmeldingen er 15.11 men de har ofte turer de søker testreisere til, også Maldivene.

    8. Åh tusen takk for fine tips Marthe <3 har forresten sendt deg en melding på Facebook med et spørsmål 😀 klem fra Anna 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg