To nye festfavoritter!

Sponset

Hurra!! Hva er vel gøyere enn å komme hjem til to splitter nye festfavoritter i garderoben? Postbudet kom med leveransen i går, og siden har jeg bare gått og trippet av glede. Det eneste jeg liker bedre enn en fin kjole er en fin kjole som sitter perfekt på. Her må jeg gi Annette Haga og hennes kleskolleksjon for Nelly to tomler opp. Jeg har vært så heldig å få tilsendt to plagg før klærene i det hele tatt kommer ut for salg, og jeg kan ikke annet enn å glise her jeg sitter. Jeg er så fornøyd! De satte begge som skudd og jeg kan nesten ikke vente med å ta den sorte i bruk allerede neste lørdag. Den var faktisk helt rå. Lover å vise dere bilde av den på når den tid kommer!

Jeg har begge plagg i størrelse XS, og ettersom det er XS jeg vanligvis bruker vil jeg påstå at plaggene er normale i størrelsen. <3 Nå dere, skal kofferten pakkes ut av før min kjære og jeg skal til med litt taco-kokkelering på vårt nymalte kjøkken. *GLIS* Reisen hjem gikk altså strålende, så nå gleder jeg meg bare halvt ihjel til en rolig fredagskveld med taco og norske talenter. Måtte kvelden deres bli like fin <3

Vi er vel flere som skal heie frem deltakerne i norske talenter? <3
Kolleksjonen til Annette kommer for salg på Nelly om tre små dager!

26 kommentarer

Siste innlegg