Uken som gikk…

Ukens høydepunkt… Gårsdagen var utrolig hyggelig! Klokken 07.30 ringte alarmen, og en time senere var Daniel og jeg på vei til min gamle leilighet for å flytte over de siste tingene mine. Vi hadde bare bestemt oss for at hele denne dagen skulle gå til å få dette unnagjort. Å bære pappesker, kaste søppel og rydde høres kanskje ikke spesielt artig ut, men på et eller annet vis blir alt vi gjør sammen så forbaska koselig! Hele dagen brukte vi på å flytte, og da kvelden kom dro vi på innflytningsfest hos naboen med venner og kollegaer <3 En perfekt lørdag!

Ukens sang…
Demi Lovato – Condifent og All Hours av Julie Bergan



Ukens flause…
Da jeg etter ridetimene med jentene skulle parkere bilen i parkeringshuset under leiligheten. Jeg hater parkeringshus, og i akkurat dette er nødt til å rygge-parkere! Det er jeg helt elendig på! Jeg innbiller meg at bilene rundt meg er mye nærmere enn de egentlig er, og svetter av panikk for å ripe opp både Daniels og andres kjøretøy! Torsdag kveld ble jeg stående og stresse med dette i 20 minutt, og etter x antall mislykkede forsøk, ringte jeg Daniel, ba han snu fra joggeturen sin, og komme hjem for å parkere bilen. Jeg.Er.Håpløs.

Ukens innkjøp… Jeg har ikke kjøpt meg noe som helst egentlig! De lappene som har forduftet fra konto denne uken, har gått til mat. Masse deilig mat <3 Ukens oppskrift måå prøves dere!

Ukens latter… På vei hjem fra innflytningsfest klokken 02.00 i natt kom Daniel med den glimrende idèen å hive på seg joggeskoene og løpe til nærmeste bensinstasjon for å kjøpe burgere til oss som nattmat. Å høre disse ordene var som den fineste musikk i mine ører, og vel ja.. Jeg var i EKSTASE. Gleden varte dessverre ikke lengre enn i fem minutt, for så fort vi var kommet inn døren syntes Daniel at sengen fristet mer. Dette ble jeg så utrolig skuffet over (jeg hadde jo allerede begynt å kjenne burgersaften på tunga) at jeg truet med å ringe taxi for å dra på bensinstasjonen og kjøpe burger selv. “Jada, gjør det du. God natt”, sa Daniel og krøp opp i sengen. Etter å ha “liksom-tastet taxinummeret, og liksom-pratet med taxisjåføren” uten noe mer respons fra soverommet, krøp jeg motvillig opp i sengen selv. “Herregud, så latterlig jeg er”, var det første jeg tenkte da jeg våknet opp i dag tidlig. Daniel hadde ikke engang registrert denne liksom-taxituren, og ville le seg i hjel da jeg fortalte han om den. 

Ukens nedtur… Hmmm… Kanskje onsdag natt da Daniel var på nattevakt og jeg tilbrakte min første natt alene i heimen <3 Alltid hyggeligere å ha mannen i hus, men på den andre siden så fikk jeg vært vanvittig effektiv på bloggfronten denne dagen! Jeg fikk delt et lite DIY prosjekt, ukens middagsoppskrift, planlagt litt fremtidige bloggposter og svart på en hau av mail. Ikke dårlig! Måtte hele den neste blogguken bli like super <3

Ukens cravings… Jordbærshake! Jeg elsker, elsker, elsker Power shaken til Joe & The Juice. Denne uken har jeg ikke besøkt cafèen, men jeg har prøvd meg på en hjemmelaget variant som faktisk neesten ble like bra! Pizzaen vi akkurat har bestilt oss fra pizzabakeren skal nok heller ikke bli feil.

Håper søndagen deres er fin! Min har vært en smule redusert, men nå begynner det å komme seg!
Noen pizzastykker og en episode “Alt for Norge” gjør nok susen <3

7 kommentarer
    1. Et tips: Jeg var også dårlig på å ryggeparkere tidligere, men fikk satt inn parkeringssensor i bilen så nå går det som en lek. Nå piper det sakte om jeg har god klaring og fortere og fortere når jeg nærmer meg andre biler. Umulig å ripe da 😀

    2. Gøy å lese uken som gikk, viker som du har hatt en fin uke 🙂 er alt fra din leilighet tom nå eller er den enda ting igjen? Hehe 🙂 du er flink, Som får unnagjort en del ting 🙂
      så må æ bare si at den grønne genseren kledde deg kjempe bra 🙂 innleggene og bildene gjør at jeg får lyst å se og lage dt du gjør 🙂 flinke deg, ønsker deg en fin uke <3 ^^

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg