Shaibox deler ut tur til London!

Annonse

Oh yes! 31 august, på selveste bursdagen min vant en heldig shaibox-abonnent tur for to til Barcelona. Nå er en ny trekning i gang, og denne gang er destinasjonen LONDON! Åh, shoppingmekka London <3 Klikker du hjem Shaiboxen i dag så er du altså automatisk med i trekningen av en sponset storbyferie, ikke bare for deg, men også for en venn! -Eller kjæreste, mor, søster eller bror… Du bestemmer! Dere får ihvertfall en drømmeweekend på hotell, ooog… Wait for it: 1000 pund å shoppe for! Hihi, har dere vært borti bedre premie? Det har ikke jeg!

Shaiboxen er nå også blitt enda større! I tillegg til alle godbitene som har fulgt med i de tidligere pakkene, leverer Shaibox denne måneden en pakke selvbruning også! En genial variant som sikkert vil komme til å redde flere av oss i julebordsesongen. Selv sluttet jeg med solarium for snart fire måneder siden, og føler meg blekere og blekere for hver dag som går. Et av nyttårsforsettene mine i år var å minske antall solariumsbesøk, og nå har jeg like godt kuttet dem helt ut. Mye sunnere å ty til alternativ som Shaibox sin selvbruningshanske <3

– Shaiboxen inneholder –
♥ En behandling med hanske og selvbruning til hele kroppen ♥ Tre minihøvler for bikinilinjen ♥ Essentials Wash & Shave krem ♥ Dorco Shai høvelen + et ekstra blad ♥ Renseservietter for ansikt ♥ En rosa toalettveske

Alt dette for 99 kroner dere! -Og muligens en londontur med et shoppingbudsjett på 1000 pund! Hoho. Vinneren annonseres på Shaibox sin facebookside HER. Så vet dere det <3

Ellers har jeg bedt Shai om å få dele ut noen ekstra premier til leserne mine denne søndagen, og det har jeg søren meg fått lov til! 10 Shai surprise goodiebags skal deles ut, og innholdet ser dere på bildet under her. Vinnerne trekkes allerede i løpet av morgendagen, og alt dere behøver å gjøre er å legge igjen en kommentar med “Jeg deltar!”, og en mailadresse så jeg får kontaktet deg <3 Riktig god søndag til dere alle!

Klikk Shaiboxen hjem for 99kr HER, og ha lykke til i trekningen <3

200 kommentarer

Siste innlegg