The smell of possibility

Åh, så deilig å våkne opp til torsdag, se solen skinne utenfor og kjenne kroppen kvikne til. Jeg har tatt det så med ro som overhode mulig de siste to dagene da jeg har kjent litt på en stusselig høst-forkjølelse. Hehe, jeg tror ihvertfall det er dette som kalles forkjølelse? Etter to år uten så mye som en dråpe med snørr, er det ikke godt å si. I dag føler jeg meg ihvertfall god som ny igjen, og det er mye mulig jordbærglasset jeg drakk til frokost har skyld i akkurat det. Hjemmelaget jordbærshake er jo noe av det beste? Smaker like godt sommer som høst det!

Til Marthes jordbærshake trenger du: 1. En håndfull frossne jordbær 2. 1/2 banan 3. 2-3dl helmelk 4. 3 isbiter

Mos alt sammen i en blender og server i glass eller en dypere skål. Pynt gjerne med litt friske jordbær på toppen!

I dag har jeg noe skikkelig moro på planen! Så fort dere er oppdatert skal jeg pakke meg inn i ullundertøy og dra på ridetur i skogen. Bestis 1, bestis 2, og jeg har reservert tre hester i stallen denne torsdagen! Wuhuuu. Om to små timer sitter vi altså på hver vår hesterygg og galopperer gjennom skogen i Jegersberg. Gud, som jeg gleder meg! Daniel kommer også hjem fra jobb i ettermiddag, og da er det kosekveld for alle penga. -Med noe godt i magen og “hvem bryr seg” på tvskjermen. Nei, dette blir en bra dag. Forhåpentligvis både for du og meg <3

Now go make life happen <3 Gårsdagen min – Time for time får dere i en bloggpost senere!

10 kommentarer
    1. Dette så godt ut! Jeg så mystoryen som du la ut, når jeg spiste på skolen i stad og det så mye bedre ut enn mine to brødskiver:) gleder meg til time for time innlegget, sånne type innlegg er noe av det beste jeg vet å lese:) håper du får en flott kveld med Daniel:)

    2. Nam, det ser super godt ut! Kos deg på ridetur og kosekveld med Daniel. Jeg skal også se Hvem bryr seg så det blir en fin kveld. jeg lurte på hvor du kjøpte de sugerørene. De var kjempe fine!<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg