DIY – Unik veggpynt

Se hva jeg har brukt morgentimene på denne onsdagen! Hihi, siden vi pratet litt om veggpynt og unike malerier i går kveld, tenkte jeg det var passende å dele et lite DIY tips med dere i dag! Idèen plukket jeg opp i nyeste utgave av “Det nye interiør”, og ettersom det så så vanvittig enkelt og moro ut, hev jeg meg i bilen og kjørte til Jysk for rammeshopping på morgenen i dag. Disse sorte rammene som jeg har brukt er altså fra Jysk og kostet meg rundt 50 kroner. Dere kan helt sikkert finne billigere varianter andre steder også, eller kanskje dere allerede har noen gamle rammer liggende i heimen? Det ville jo ha vært helt genialt! Bildene jeg brukte rev jeg ut fra en av mine splitter nye Chanel samlebøker, men slike bilder i sort/hvitt finner man da over alt! Du behøver ikke å invistere i en Chanel, men om du vil gjøre det kan jeg selvfølgelig fortelle at min er kjøpt hos shopbob.com <3

Du trenger: 1. En saks 2. En bok med fine bilder i 3. Noen enkle, rimelige bilderammer

Slik gjør du:
1. Dra ut bildene i boka som du ønsker skal pryde veggen din.
2. Klipp til så kantene blir rette, og pass på at bildene passer til rammestørrelsen.
3. Legg så bildene i de tomme rammene, og start med opphengningen!

Enklere og billigere blir det ikke! <3

Nå, hva synes dere? Flere som fikk lyst til å prøve seg? <3 

24 kommentarer

Siste innlegg