En litt for ivrig eggplukker

Sååå glad blir jeg når Daniel vil ha tomatsuppen min til middag. Det er seriøst det beste jeg får! Tomatsuppe med smeltet ost, makaroni, og egne vaktelegg fra hønsehuset.. HIMMELEN <3 Suppe for fire personer spiste vi.. Jo, og ti kokte vaktelegg. Her må det bare trykkes innpå med egg, for hønene har lagt som gale i dag. Liker å tro at det er lasagnerestene som har skyld i at trivselen ser ut til å nå nye høyder. Eller kanskje det var den lille sightseeingturen de fikk da jeg var for opptatt med å plukke egg til å huske å lukke døren etter meg. Hehehe, frittgående høns har for meg i dag fått ny betydning! Ler meg ihjel <3 Heldigvis kom vi alle ut av det like hele.
 

Hvordan har dere det denne tirsdagen? Regner med det er ytterst få av oss som har tilbrakt dagen løpende etter høner? Hehehe. Jeg har hatt nok en fantastisk dag i nytt hus, luftet hunder med bestis og spist denne alt for deilige middagen med en en alt for deilig mann. <3 I skrivende stund sitter jeg og varmer meg foran peisen, og så fort dere har fått livstegn fra meg, hopper jeg i dusjen! Hoho. Jeg har nemlig på følelsen at jeg har luktet bedre!

Ønsker dere alle en deilig og avslappende tirsdagskveld <3

17 kommentarer
    1. Hei Marthe! Ååå, nå lo jeg godt her 😀 Herlig! Jeg har hatt en litt annerledes dag enn deg ja, haha. Trening, jobb og besøkt en venninne. Finfin tirsdag 🙂 Du får komme deg i dusjen og få vekk fjøslukta 😛 Sorry, må bare mobbe litt :* Haha!! Ha en fin kveld videre, snart lillelørdag! Klem<3

    2. Haha, håper du fikk fanget alle hønene da og at alle fikk en fin sightseeingtur:) Håper dere koser dere i huset:) håper du får en fin dag i morgen, Marthe:)

    3. Ida Rygnestad: <3 Hei Ida! Hehehe 😀 Tusen takk. Det hørtes ut som din tirsdag ble minst like fin 🙂 Flink du er som trener og trener om dagen! Helt rå på den mølla du! <3

    4. Hei Marthe! Har et spørsmål, hvor lang tid tok det før du flyttet inn til Daniel? Hvor lenge cirka hadde dere vært sammen? 🙂 Du og Daniel er helt nydelige sammen!

    5. Hei!: Jeg husker ikke helt nøyaktig hvilke bilder han hadde, men det var nå ihvertfall et med kameratene hans, et i baris på stranda i Mexico og et litt nærmere som han også hadde som profilbilde på facebook. Hehe. Jeg tok kontakt med han, sa hei, og spurte hva han drev med. Videre utvekslet vi snap, og tok praten videre der. Initativ til første date tok han en kveld vi hadde snappet hele dagen 🙂

    6. Anonym: Heisann! Vi har akkurat kjent hverandre et år nå, så jeg kan vel egentlig si at det har gått et år fra vi begynte å date 🙂 Tusen takk snille <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg