Happy 25th Birthday!

Jeg kan ikke annet enn å smile her jeg sitter og tenker tilbake på den fantastiske gårskvelden. Ah, den dårlige formen og de kleine mystoriene var så verdt det! Fy søren for en FEIRING! Hilde hadde bakt oreokake, Kristina hadde gjort klart cava med jordbær til alle femten jentene, og med heliumsballonger i taket var alt tilrettelagt for den perfekte fest. Som jeg lo i går… Jeg tror virkelig jeg hadde den morsomste lørdagskvelden på leeenge!

Kristina fortjener skryt for å ha vært alt for flink med utvelgelsen av venninner <3 Jeg fikk hilse på en hel hau av nye jenter i går kveld, og herlighet så gode alle sammen var. Dette er virkelig det jeg kaller en kvalitetsgjeng.. Vi ble litt splittet da midnatt kom og det ble tid for å dra på byen, men herlighet så gøy vi hadde det for det. Jeg dro på utestedet Kick med partyløve 1 og 2, danset rumpa av meg, lo magemusklene såre og drakk tequila som vi bare såvidt var i stand til å klare å betale for selv. Heh! Mer om det får vi ta i “Uken som gikk” posten. <3 Nå tenkte jeg i første omgang bare å dele et lite bildedryss fra den roligere delen av kvelden! Hihi.

Takk for en fantastisk lørdag jenter! <3 Håper Kristinas form er like god som strømpebuksens i dag!

18 kommentarer

Siste innlegg