Getting ready for Saturday Night

God morgen igjen, får jeg si da! Jeg har nemlig akkurat våknet fra en aldri så liten powernap. Føler meg en smule gammel når jeg må gå og legge meg for en halvtime klokken fire om ettermiddagen, men jeg skylder på at det ble litt vel mye sushi. Jeg dro med hjem dobbel porsjon fra shoppingrunden til morgenen i dag, og forspiste meg fullstendig. Mai Oishi Sushi hadde fått 20 nye retter på menyen, og som vanlig måtte jeg prøve alt.. Jaja, nok om det! Tenkte egentlig bare å gi dere en sniktitt på kveldens habitt jeg nå. Et nytt festsett fra Vero Moda fikk også bli med hjem i handleposen i dag! Var det ikke litt fint? De fikk det inn i går, så forhåpentligvis har ikke hele byen det enda! Hehe, *fingers crossed’ Kjedelig å ankomme nattklubben i samme outfit som nittitre andre liksom.

I skrivende stund tappes vannet i badekaret for tredje gang denne uken. Det er helt ubeskrivelig deilig å kunne bade igjen! Det har vært savnet i min ellers perfekte lille leilighet på tømmerstø <3 Så fort dere er oppdatert hiver jeg meg altså i badet for en halvtime med selvpleie, og så hopper denne dama avgårde til byen. Bursdagsfest står for tur, og ettersom jeg skal stjele Kristinas krølltang før festlighetene starter, kommer jeg litt før! Ah, så kos.

Dette blir en helt super kveld! Jeg har det på følelsen <3

6 kommentarer
    1. Kan du lage en sushiguide? 🙂 jeg og venninnen min har såå lyst til å smake, men vil gjerne vite hva det kan være greit å styre unna i første omgang, og hva vi bare mååå smake? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg