Mine åtte norske favorittbloggere

Eirin – Bloggeren som inspirerer meg til å være en flittig blogger! “Fasken, hvorfor kom ikke jeg på det!?” er ofte det første jeg tenker når jeg klikker meg innom bloggen hennes og finner et eller annet genialt tips. Har hun ikke laget hjemmelaget musli så har hun laget karamellfudge eller hjemmelaget vitamin-shots. Nei, er det ei som inspirer meg til å finne på nye, spenstige godsaker å teste ut, så er det denne jenta her. For ei flittig dame!

Kaja – Denne jentas blogg klikket jeg meg først innpå da jeg kom over et helt vanvittig fint bilde av henne i badedrakt. Heh! Jeg husker ikke hvor jeg fant det, men bildet var ihvertfall tatt under en surfeferie hun var på med Lapoint til Portugal, og jeg kjente jeg fikk et slags girlcrush med det samme. Se på det fjeset da! Jeg vet ikke hva det er med henne og denne bloggen hun er skribent av, men det får meg til å klikke inn både titt og ofte.

Anniken – Anniken fikk jeg først øynene opp for etter at jeg såvidt hadde hilst på henne i sommer. Hun var på ingen måte den som ropte høyest i det bloggerfylte rommet hvor shooten skulle finne sted, men hun var likevel den jeg fikk mest lyst til å dra hjem og sjekke ut bloggen til. So i did.. Og siden har jeg vært fast følger av både blogg og instagramkonto. Jeg synes hun er helt vanvittig flink både med bilder og ord, også er hun jo nydelig!

Emilie – Fruen som kan makeup! -Og hår.. og klær… og vel, ja egentlig alt. Emilie startet jeg å følge etter å ha truffet henne på shoot for Maybelline i vår. Ikke bare var hun helt vanvittig pen, men hun bare strålte av godhet. Ah, jeg elsker når jeg treffer på slike mennesker! Jeg har fulgt henne siden mars i år, og jeg har ikke tellingen på hvor mange tips og makeup-looks jeg har beundret siden den gang. Jenta er helt rå.

Kristina – Min kjære gode Kristina. Rettferdighetskvinnen som bare vil alle godt. Dyr, voksne, barn og eldre… Aller helst skulle hun tatt vare på oss alle. Kristina dro ned i matbutikken for å kjøpe seg litt å drikke da vi for bare en ukes tid siden sto på stand sammen på Vågsbygd Amfi. En eldre dame sto foran henne i køen, og det første Kristina gjorde var å tilby henne å pakke varene hennes. “Vil du virkelig det?”, svarte damen. “Åja!!! Jeg skulle jo aller helst vært med deg hele dagen!” svarte Kristina. Nei, hun er ikke bare god som gull, men alt for fin, og verdensmester i å få meg til å le. Takk for at du sprer så mye glede i hverdagen vår <3 Til helgen skal du feires!

Cathrine – Hva er det å ikke like med Cathrine? Hun virker som tidenes solstråle med sunne verdier, et nydelig hjem og en ren, lekker klesstil. På bloggen hennes finner jeg alt jeg vil ha. Hverdagsglede, inspirasjon i matveien, tips og triks, og fine, lyse antrekksbilder. Nok en blogger som for meg virker bare virker helsjønn.  

Annette – Nettenestea er bloggen jeg klikker meg inn på for min daglige dose inspirasjon i klesveien.. Eller på interiørfronten for den saks skyld! For fy søren så rå hun er på begge områder. Jeg beundrer hvert eneste rom, vegg og interiørdetalj i hjemmet hennes, og hvert eneste plagg i garderoben. Helt nydelig er hun!

Caroline – Bloggen som har kombinasjonen av alt. Fine tekster som ihvertfall gir meg en god dose hverdagsglede, og flotte, lyse, fargerike bilder av hus, hjem, mat og antrekk. Jeg tror ikke man finner en mer gjennomført dame enn Caroline. Det virker som hun til enhver tid har hundre baller i lufta, og på et eller annet vis klarer hun likevel å oppdatere med kvalitetsinnlegg opptil tre ganger daglig. Jeg kan ikke annet enn å beundre..



Jeg leser mange mange flere, men her fikk dere åtte av de som inspirere meg mest!
Hvilke norske bloggere må du innom daglig? Leser dere alle disse fra før?

30 kommentarer
    1. Leser faktisk bare Caroline fast av disse her, men jeg er ofte innom de andre også. Da catcher jeg opp på de siste innleggene jeg ikke har lest 🙂
      Jeg leser også din og VOE sin fast 🙂 Må ha min daglig dose inspirasjon <3

    2. Takk for masse gode tips 🙂 Jeg leser Kristina og Caroline sin daglig! Og selvfølgelig din <3 Ha en kjempe fin kveld videre!

    3. Nå ble jeg glad!:)) flotte blogger alle åtte! men jeg må si du er en storfavoritt hos meg, Marthe!<33

    4. Kanskje du kunne laget et innlegg om tips til kostyme for Halloween! Helst ikke noe skumle greier 😀 Ha en fin kveld!!

    5. Har ikke hørt om alle disse bloggerne før, så takk for tips 😀
      Mine favorittblogger er din, Kristina og Eirin sin. I tillegg synes jeg Lene Orvik og Camilla Pihl sin er inspirerende!

    6. Tove Synnøve: <3 Herlig å høre 😀 Tusen takk! Det må du også ha. Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en løpetur som Daniel nærmest måtte tvinge meg med på. Haha! Føles godt nå da :'D

    7. Linken du har laget for Emilie tar deg til Kristina sinn blogg. Derfor klarer jeg ikke å finne bloggen hennes. Liker å oppdage nye blogger 😊

    8. Leser også nettenestea for inspirasjon. I tillegg leser jeg my little kitchen og andre matblogger innimellom. Ja, og komikerfrue av og til. Leser ikke alle fast hver dag, men når jeg innom så leser jeg de siste innleggene. Caroline sin leste jeg tidligere, men ble lei av alle reklamene og annonsene så jeg gav opp.

    9. Åh, så utrolig hyggelig!! Tusen takk fineste Marthe <3 Det er så herlig å se hvordan du heier på, og løfter opp bloggkollegaene dine! Elsker å titte innom bloggen din også, og har allerede tatt printscreen av flere av oppskriftene dine som skal lages fremover 😀 Du er fantastisk! <3

    10. Hei Marthe! Jeg så for en stund siden at du booket hotellrom/suite på Clarion Hotel Ernst.. Vet du ca hvor mye du betalte for det? Jeg tenkte at det hadde vært en superduper julegave til kjæresten!
      <3

    11. Helt enig, alle disse bloggerne er såå dyktige! Jeg leser alle bortsett fra Kaya, men nå må jeg titte meg innom hennes også 🙂 Det hadde riktignok vært gøy med noen bloggere som er litt mindre kjent, som nettopp Kaya enn Fotballfrue, Annette og Cathrine til en annen gang 🙂

    12. Jeg leser bare Kristine sin av alle de bloggene, men nå må jeg nok begynne å lese flere! Men du burde tatt med deg selv, for du er absolutt Norges beste blogger!;D

    13. leser Annette sin blogg, også klikker jeg meg av og til inn på noen av de andre! vet ikke om så mange norske, men min absolutt favorittblogg er theroadishome.com 😀

    14. Så koselig innlegg! Sier mye om deg 🙂 Som faste bloggere leser jeg din blogg, Eirin, Kristina, Caroline, TeamSolli og Komikerfrue.. Ha en fin torsdag videre 🙂

    15. Hei Marthe! Vi leser mange av de samme bloggene 🙂 Men du, Kristina og Lene er på topp tre 😀 Overlevde du joggeturen i går? Hehe! Ha en fin torsdag. Klem<3

    16. Gleder meg sånn til Walk in innlegg 🙂
      KAN IKKE VENTE SNART hehe 🙂
      leser:
      Din
      Caroline Berg Eriksen
      Lene Orvik
      Daglig..
      Innom:
      Annette Haga
      Funkygine
      Marna Haugen
      <3

    17. Anonym: Heisann! Ja, det stemmer, men jeg har fått det sponset de gangene jeg har hatt suite. Den jeg har hatt er nok litt i dyreste laget for en julegave til kjæresten, hvis ikke du legger veldig mye penger i julegaven da. Hehe! Husker jeg riktig så koster det 8000kr natta, så da er det bedre å leie med en hel jentegjeng for en kveld og spleise på det 🙂

    18. Ida Rygnestad: Hei Ida! Så herlig å høre at jeg er på topp tre lista 😀 Joggeturen i går gikk heelt okei. Det var dødstungt, men Daniel dro meg rundt og fikk pisket meg i gang, så jeg overlevde! :’D Gruer meg derimot veldig til fredagens bakkeintervaller. Fy søren, det blir helt forferdlig. <3

      Tusen takk! Håper din torsdag er like fin. Nå sitter jeg hos frisøren og doller meg :'D

    19. Neimen åååå! Så utrolig koselig! Og du fortjener skryt tilbake fine du – jeg er så imponert over hvor utrolig kreativ du er og hvor god kvalitet det er på blogginnleggene dine. Alltid gøy å klikke innom deg! Klem fra meg <3

    20. Jeg leser mange av de samme som deg, men guri det finnes mange flinke bloggere i norge altså 🙂 Jeg klikker meg titt og ofte innom:
      – caroline berg eriksen
      – lene orvik
      – cath in the city
      – nette nestea
      – fitliving
      – funkygine
      – treningsfrue
      – hannemjas
      – eirin kristiansen
      – kristina andersen
      – ida wulff
      – og sist men ikke minst DIN!! 😀
      Du er bare helskjønn og inspirerer i massevis!
      Haha, det var da litt mange 😀 Er ikke innom alle hver dag, men alle inspirerer meg på ulike måter 🙂 Kos deg i kveld!

    21. Hva med min da, dere? hehe 🙂
      Jeg selv leser din, Kristina sin, Ida Wulff, Voe, fitliving og en del andre mindre blogger som jeg kommer tilfeldig over =)
      Marthe, kan du ikke fortelle litt om veien til den bloggen du har nå? Hvordan fikk du det til og hvor fort gikk alt sammen? Det hadde vært interessant!
      Hadde det vært aktuelt å linket til mindre bloggere noen ganger..?

    22. Åh jeg vet ikke hvordan jeg skal si dette, men du virker som en så herlig og glad, lys og lett person som det er lett å være sammen med og som gjør at man lyser opp når man ser deg!
      Håper du får en fin dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg