Uken som gikk…

Ukens høydepunkt… 1. Mandag. Daniel og jeg tilbrakte et døgn på hytta hans og storkoste oss på tur i skogen med bål og grilling av marshmallows. Da kvelden kom koste vi oss med viltgryte, fyrte i peisen, la dynene på gulvet og grillet enda mer marshmallows på svigermors stearinlys <3 2. Jentekvelden med Kristinemor tirsdag kveld, og interiørshoppingen med Andrea på onsdag. Det var så hyggelig å bare gå fra butikk til butikk, hente inspirasjon og dele idèer. Dette var også kvelden Annika og jeg koste oss med sushi og vin! What a day.

Ukens nedtur… Jeg GLEMTE gårsdagens episode av Skal vi danse! Fasken heller altså, det er tredje lørdag på rad! Hehe, dere skjønner kanskje at jeg ikke har noe nedtur å fortelle om denne uken heller. Gårsdagen var muligens litt… rar! Jeg var hjemme hele dagen og hadde bestemt meg for å blogge som en GAL samtidig som jeg skulle rydde i pakkekaoset, men når det kom til bloggingen så var jeg virkelig helt tom for idèer. Jeg brukte tre timer av formiddagen på å jakte inspirasjon til noe å skrive om, men jeg kom ikke på en eneste ting. Æsj, slike dager er litt kjipe, men man kan vel bare ikke våkne like inspirert hver eneste dag? Jeg lot det gå med 1 oppdatering, og koste meg heller med utpakking av klær og litt indisk rekegryte til middag. Jumjum!



Ukens cravings…
Jeg lagde meg en skikkelig god frokost i dag! 4 ss vaniljeyoughurt, 4 ss cottage cheese, et halvt norsk eple, en halv banan, 1 passionsfrukt, og 4 sånne gule frukter som jeg aldri kan huske navnet på.. Hehe, dere ser sikkert hva jeg mener på bildet. Denne kombinasjonen var ihvertfall helt nydelig! Ellers har jeg cravet muslibarer hele uken. Jeg har lyst til å prøve meg på en hjemmelaget nøttevariant!

Ukens latter… Torsdag morgen, da Kristina og jeg tok oss til rette på restauranten “Bønder i byen” med kameraene våre. For å få knipset noen gode bloggbilder, bestilte vi like godt alt fra frokostmenyen, ba om ekstra syltetøy-glass som kunne stå til pynt på bordet vårt + noen glass med juice og selvsagt en kaffekopp. Klokken var 09.00 om morgenen så heldigvis hadde vi hele lokalet for oss selv, men det var nok litt av et syn for servitørene der vi løp fra maten og lot havregrøten bli kald for å knipse nærbilder av taklampene..

-Never work before breakfast!

Ukens sang… Denne uken er det spesielt to sanger som har gått på repeat. 1. You just want my money av Jason French, og 2. Cinderella av Alexandra Joner. Hviner av glede hver gang disse dukker opp på spotify.

Ukens innkjøp… Etter å ha fått så mye skryt av Geiremann onsdag morgen tok jeg meg en runde med seiers-shopping. Jeg fikk for meg at jeg trengte litt nytt i høstgarderoben, så da ble det både litt nye skjørt og gode, tykke strikkegensere. Ellers har jeg jo kjøpt meg en splitter ny garderobe denne uken! Wihuu <3

Ukens gullkorn... Bestefar treffer farfar på kjøpesenteret:

Bestefar: Hvor har du gjort av Pauli i dag?
Farfar: Hun skulle bare bort i minibanken og ta ut noe penger..
Bestefar: Ja, jeg er ikke så sikker på om det er noe igjen.. Ragnhild har akkurat vært der…

Ååå <3 Er de ikke til å spise opp?? Syntes bare de besteforeldrene er verdens skjønneste.
Dere må ha en superdeilig søndag alle sammen! Vi skrives igjen litt senere i dag vi!

13 kommentarer
    1. Høres og ser ut som en herlig og veldig innholdsrik uke. Kjempefine bilder, helt skjønn:):). Kos deg og ha en knall søndag:):)

    2. Glemte også skal vi danse i går. Jeg har sett på youtube i helgen, audition på the voice. Har blitt helt hekta.
      Gleder meg til å se ditt nye walkin. Og et tips om du står fast i blogging: Dine favoritter hos Nelly på cardigans og gensere for vinteren.

    3. Elsker denne spalten! Bloggen din er så fin og ryddig, må innom fler ganger om dagen for å se om det har kommet ett nytt innlegg! Veldig inspirerende blogg.
      Kan du legge ut oppskrift på nøttebaren du hadde laget? <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg