Ask me anything!

God morgen, formiddag, ettermiddag og alt på en gang.. Timene flyr som vanlig avgårde, men til gjengjeld begynner ting å komme på plass. Syv søppelsekker med sko, bukser, skjørt og shortser hentet jeg fra leiligheten i går kveld, og i dag har jeg fått orden på alt sammen. Ah så fint det blir! Nå gjenstår bare å henge opp det som skal henges, og ta en siste tur på Ikea i finværet. <3 Huff, det er nesten en skam å tilbringe hele dagen innendørs i denne nydelige høstsola, men jeg trøster meg med at de melder like fint i en HEL uke fremover!.

Har dere sett så fin lampe forresten? Jeg var bare nødt til å knipse noen bloggbilder av den til morgenen i dag. <3 Jeg rev den med meg fra Skeidar i går, da vi egentlig var og tittet på sengegavl. Hihi, sånn går det..

-Og så til poenget med hele bloggposten! Det var jo spørsmålsrunde jeg skulle snakke om denne lørdagen! Hva sier dere? Kunne dere tenke dere en ny spørsmålsrunde? Det er jo et halvt år siden sist jeg ga dere muligheten til å fyre løs med spørsmål! Kanskje jeg til og med har noen nye lesere etter plattformskiftet? Statistikken min sier så <3 Jeg tror bare vi gjør det jeg! Har du noe du lurer på, ønsker til blogginnlegg, eller tja.. Hva som helst. Legg igjen spørsmålene dine under her, så plukker jeg ut noen av dem og svarer i et innlegg eller to til uken. <3

Gleder meg til å se hva dere sitter og funderer på der ute! <3

67 kommentarer
    1. kan du skrive et innlegg om hvordan man kommer seg gjennom kjærlighetssorgen ? det holder på å bli slutt mellom meg og kjæresten min som jeg har vært sammen med i mange år, å jeg aner ikke hvordan jeg skal takle det .. kveles bare av tanken

    2. Hei Marthe!
      Først og fremst så elsker jeg bloggen din! Du er kjempe inspirerende og nydelig!
      Spørsmålet mitt er; Hvordan klare å holde motivasjonen til skole oppe?
      Jeg sliter mye med motivasjon for tiden, og kunne gjerne hatt noen tips!
      Klem!

    3. Hei marthe<3 jeg må bare få si at jeg elsker bloggen din og hvordan du fremstår som person. det er bare fantastisk å få lese om livet ditt hver eneste dag! men jeg lurer på om du kan komme med noen tips til hva det er å gjøre inne når det regner? eller komme med noen kjempeflotte høstfilmer? det ville vært supert! håper du har en fortsatt kjempe fin dag<3

    4. Hei Marthe! Vil bare først si at du er forbildet mitt og jeg elsker bloggen din.. 🙂 Nå tilbake til spørsmålene mine som er: Hvorfor byttet du plattform igjen? og hva er dine beste tips for å få bedre selvtillit? Hilsen Vilde

    5. Hei! Om jeg husker riktig så møttes du og kjæresten på tinder? Så derfor lurer jeg på om du har noen tips når det gjelder tinder og eventuelle tinderdater! Selv synes jeg det er litt skummelt å arrangere en date med noen jeg aldri har møtt og er redd for at gutten blir skuffet når han møter meg i virkeligheten. Så hva kan man gjøre for at det ikke skal bli klein stemning på den første daten og hvordan går man fram?

    6. Hei Marthe!
      Mitt spørsmål er:
      Kan du fortelle nøyaktig din morgenrutine, og hvordan du lar vær å stresse?
      Og når kan du egentlig videoblogge? hadde vært koselig om du hadde svart på video eller hatt en videoblogg i ny og ned 🙂

    7. Hvordan gikk det med studiet du begynte på? Lenge siden jeg har lest noe om det. Bloggen din er helt fantastisk, har vært fast leser sin første dag! <3

    8. Kan du ha housetour/leilighetstour?
      Hva gjorde at du falt for Daniel? Der er som skapt for hverandre😻
      Faviritt antrekk, matrett/dessert og plass?
      Digger bloggen din, du virker som en herlig person å ha i vennekretsen virkelig ! Stå på videre Marthe ❤️❤️

    9. Hei fine Marthe!
      Her er mine spørsmål:
      Har du og Daniel tenkt på barn?
      Hva jobber Daniel med?
      Hva vil du studere/jobbe med?

    10. Hei! Vil bare begynne med å si at jeg elsker bloggen din! Jeg lurte på om hvilke butikker som er dine favortitter og om det er noe du har tenkt til å kjøpe inn til høsten (klær og sånn):) hadde satt pris på å få svar;)

    11. Såklart må jeg stille noen spørsmål når du har spørsmålsrunde:) Hvor henter du inspirasjonen til antrekkene dine? Du har alltid så gjennomførte og kule antrekk:) Jeg husker du hadde vippeextensions for en god stund siden, men har du sluttet med det? Hvis ja, hvorfor?:) Kommer du til Oslo snart?:) Håper du får en fin dag, og kos deg på Ikea i dag:)

    12. Liker veldig godt bloggen din! Du legger så mye forskjellig gøy ut!😀
      Hvordan går det med løpe treningen din?
      Har du kontakt med foreldrene dine?
      Har du familie i Kristiansand?
      Er du mer fornøyd med leiligheten til Daniel enn den du hadde før?

    13. Hei, kikker innom bloggen din hele tiden, elsker bloggen din 😉 du er inspirerende og så pen 😉
      Hvor får du inspirasjonen fra mat? Tøy? Og alt?
      Når fikk du den stilen du har nå?
      Går du egentlig noe med bukser? Hva er beste sommer minne? Hvor lenge har deg og Daniel vært sammen? Har du noe kontakt med x’en? Elr familien til x’en? (Må ikke svare om du ikke vil)
      Trener du hver dag? Trener Daniel vær dag? Hva jobber han med? Har han blogg? 🙂 ha en super fin dag, du er så flink med bloggen, en av mine favoritter <3 klem

    14. Spiser du noen gang brød, kjøttkaker.. og slik mat som blir sett på som “vanlig”
      Norsk kost?
      Trener du hver dag?
      Har du noen forslag til sunn mat på farten?

    15. Hei, bloggen din er sååå bra for tiden, altså den har alltid vært super 😉 Men hvordan har du det, med all flyttingen og stresset?
      Håper du koser deg videre, klem Kamile <3

    16. Kan du fortelle om moren din? 🙂 Det virker som du har så godt forhold til besteforeldrene dine, men kan ikke huske at du noen gang har nevnt henne på bloggen?

    17. Hadde vært morsomt om Daniel hadde svart på noen spørsmål også. For eksempel hva han syns er det beste og verste ved deg, og hva han egentlig syns om blogging.. 🙂

    18. Hei!
      Jeg har ikke så mange spørsmål egentlig, men er mer ute etter et tips! Jeg og typen sitter ofte inne å aner ikke hva vi skal gjøre. Vi vil helst ikke bruke så mye penger(greit inni mellom), men ofte blir det til at vi setter på en film og/ eller lager middag sammen. Men hvis vi gjør dette for ofte, er jeg redd det skal miste sin verdi. Fordi det er alltid veldig koselig! Har du noen tips til hva man kan finne på med kjæresten?
      Lina

    19. * Har du fortsatt noen som helst kontakt med Jonas? Er dere venner?
      * Hva er ditt beste tips til et sunt parforhold?
      * Kan du nevne en av dine største drømmer?
      * Hva er dine morgenrutiener før du spretter ut døra?
      * Kunne du tenkt deg barn, isåfall hvor mange, og når?
      * Vil du gifte deg med Daniel noen gang?
      * Liker du katter, og vil du ha dyr?
      * Vet du elsker hunder, kunne du tenkt deg og få hund? Isåfall åssen hund?
      Klem fra tønsberg, og klem fra en som aldri kommenterer, men leser bloggen din everyday – OG bloggen din ER FANTASTISK!

    20. Hvordan klarer du å være positiv hele tiden? Du virker ikke som ei negativ jente i det hele tatt <3
      Har du noen gang vurdert å kjøpe macbook, eller ville du heller bare hatt en helt vanlig pc som du har nå?
      Stå på Marthe, du gjør en fantastisk jobb med bloggen!<3

    21. Først av alt; har du det bra?
      Hvordan ser du livet ditt om 10 år?
      Hvordan klarer du å alltid være så positiv?
      Har Daniel snart fått sett deg uten sminke? Hehe.
      Kan du vise oss hvilken sminke du bruker?
      Blir du noen ganger lei av bloggen?
      God helg <3 lykke til med flyttingen!

    22. Dette er ikke direkte et spørsmål, men heller et ønske. Vil gjerne ha flere videoblogger med alt fra tips, oppskrifter, hverdag og trening 🙂

    23. Først så må jeg si at bloggen din blir bare bedre og bedre
      Gleder meg alltid til nye oppdateringer.
      Om jeg ikke husker helt feil møttes du og Daniel på tinder. Kanskje du kan gi noen tips? Synes det kan være litt vanskelig å starte samtalen og arrangere dater.
      God helg! 🙂

    24. Hei! 🙂 Jiipppii, elsker spørsmålsrunder! Her er mine spørsmål:
      – Får du av og til dårlig samvittighet hvis du har kost deg litt for mye med god mat?
      – Hvilken linje gikk du på videregående?
      – Hvem er ditt forbilde i livet?
      – Har du et sitat som du lever etter? (Noe som betyr mye for deg eller som beskriver deg godt)
      – Har du noen søsken?
      Klem

    25. Synes du ikke at du sløser bort penger når du shopper så mye og ikke bruker alt du har kjøpt / bruker det kun én gang?

    26. Hei! Elsker bloggen din Marthe 😻 Du et så nydelig og inspirerende!
      Jeg lurer på hva er det daniel jobber som? Og hvordan tjener du penger utenom blogen?

    27. har Daniel møtt familien din?
      Har du noen gang tenkt på å flytte tilbake til Stavanger?
      Hvilken butikk er din favoritt?
      Har du møtt daniels familie?

    28. Kan du skrive flere “Marthe tipser innlegg”? Jeg elsker dem! Du er veldig flink, liker særlig de som inspirerer deg til en bedre hverdag! Hva med tips til hvordan man skal klare å finne seg sin egen stil?

    29. Kjenner jeg blit litt irritert på noen spørsmål her inne.. Noe er faktisk privat, og når det gjelder moren din, så er dette blitt spurt om tusen ganger, og du har alltid sagt at noen ting er privat. Så vær så snill folkens (hvis dere ikke var nye lesere da, noe jeg ikke tror), la være å spørre om noe slikt dere vet dere ikke får svar på.
      Ellers, digger deg, og synes bare bloggen din blir bedre og bedre 🙂

    30. Har du tenkt tanken på å flytte tilbake til Stavanger?
      Og hvordan er ditt forhold til resten av familien din?
      Og har Daniel møtt hele familien din?

    31. Det er alltid noe fint å lese om hver eneste gang jeg klikker meg inn på bloggen din. Du er så utrolig inspirerende. Jeg har både noen spørsmål og noen ønsker om innlegg.
      -Hvordan klarer du å alltid være så positiv og glad, har du noen gode tips og triks som du vil dele?
      – Hva er din drømmeutdannelse? og hvordan går det med studiene dine? Studerer du noe nå?
      – Hvor finner du motivasjonen til å trene, og hva er ditt beste tips når det kommer til løping?
      Det nærmer seg jo snart jul, så kanskje du kan lage et lite innlegg om hva som er flotte venninnegaver?
      Kanskje du også kunne ha laget et innlegg med tips til hvordan føle seg bra, og ikke se ned på seg selv, og være fornøyd med akkurat den man er : )
      Du er virkelig en strålende person Marthe, og din blogg gleder meg veldig. Ønsker deg en strålende dag i det strålende høstværet 😀

    32. Hvordan føltes det når du lagde blogg for første gang? Hadde du mange lesere med engang eller ble det flere etterhvert? Du er super fin og inspirerer meg til max <3

    33. Er veldig glad i bloggen din!:) Har spørsmål til spm.runden; har du noen tanker rundt studier i fremtiden? Og mener å huske at du har studert noe tidligere, kan du fortelle litt om det? <3

    34. Hei! Har du noen klestips så fyr løs med å skrive et innlegg eller fler om dette! <3 Hvordan bruke et plagg på flere måter eller hvordan se sofistikert ut av plagg alle har, men å kunne bruke det til hverdags etc. Noe sånt hadde vært interesant å lese! Du er jo så flink på å være nyskapende med dine antrekk! Hvis jeg skal finne inspirasjon til dagens antrekk, så ser jeg mer enn gjerne på hva du har brukt før. Eller for å få inspirasjon til hva jeg trenger i garderoben, så ser jeg på dine nye innkjøp <3 Klem.

    35. Hva gjør du for å ha en så flott kropp som det du har? Hva spiser du ila en dag, og hva slags trening har du hovedfokus på?

    36. Jeg lurer på hva du har fått oppleve gjennom gjennom det å være toppblogger? Og hvilke muligheter som har kommet med det osv? Hadde vært spennende å høre om 🙂
      Digger bloggen din forresten, har vært fast leser i mange år. Utrolig inspirerende å titte innom hver gang 🙂

    37. Kunne du fortalt litt om de to italienske myndene du bruker å passe? Litt om hvordan type hunder rasen er osv. Det virker som en utrolig festlig rase.. og SÅ søte 🙂

    38. Hei Marthe! Jeg tenkte å spørre litt ang din flotte kjæreste. Hvordan møttes dere og hva gjorde dere for å bli ordentlig kjent med hverandre? <3 dere ser veldig flotte ut sammen!

    39. Lurer på hva Daniel gjør 🙂 Er han pt eller fysioterapaut, eller jobber han i militæret? Har ikke helt fått med meg det!

    40. Hva er din favoritt butikk av absolutt alt som er?
      Har du noen gang tenkt på at du er en kjendis?
      Hva er din favoritt boksjanger?
      Hvilken mobil har du?
      Hvilken kjendis skulle du gjerne møtt?
      Hva er det flotteste landet du har vært i?

    41. Kan vi få et innlegg der Daniel forteller hva han synes om deg, og hvordan det er å være i et forhold med deg?

    42. Hei. Jeg har alltid lurt på hvor mammaen din er i livet ditt? Bor hun i kr.sand eller Stavanger? Du forteller aldri noe dere gjør sammen..:)

    43. Hvor får du inspirasjonen din fra?
      Hvor lenge har du og daniel vært sammen?
      Hvordan ble det offisielt?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg