Inspiration – Walk in closet

God fredagsmorgen! Klokken er 08.00 og om to små timer er jeg allerede på vei til Ikea. Jeg ble så ivrig da jeg scrollet meg gjennom walk in – inspirasjonsbildene pinterest hadde å by på i går kveld, at jeg bestemte meg for å starte litt tidlig denne morgenen. Fire meter med skap skal handles, så jeg har bedt Daniel spise en god frokost… Han er så lite begeistret for Ikea at han gir dem skylden for halvparten av alle skillsmisser i Norges land, så jeg har forberedt meg på å måtte jobbe rimelig effektivt og muligens også stoppe opp midtveis for en ispause..




Hva enn som får han til å holde ut <3 Noe av det jeg lot meg inspirere litt av får dere i et bildedryss over her! Jeg har enda litt planlegging foran meg, men jeg tenker vi begynner med å montere litt skohyller og skap! Så får jeg heller tilføye lamper, speil og diverse annet etterhvert. Resultatet skal dere selvfølgelig få så fort det er klart!

Ønsker dere en riktig god helg! Kjære, gode lesere <3

23 kommentarer
    1. Lykke til på Ikea 😀 Rart hvordan gutter/menn bare ikke trives der, haha! Det er jo så gøy å gå rundt og titte på de rommene som er satt opp med tips og alt, også så mange smarte løsninger og fine småting; jeg digger IKEA, jeg! Blir fort dyrt når man er der, da, men så blir det til gjengjeld fint i hjemmet også 😀 Håper du får en super dag, gleder meg til å se resultatet av walk-in-closet; alle jenters drøm det, tror jeg; heldig du <3

    2. Pax garderober uten dører er perfekte til walkin, det har jeg. Kan sette inn hyller, stang etc akkurat som man vil. 🙂

    3. Walk in closet ser så utrolig stilig ut 🙂 Skulle ønske jeg var mer jente-jente og hadde en bedre jobb ved siden av skolen. Da kunne jeg kjøpt meg mer klær og gjort mer ut av klesskapet mitt 🙂 hehe 🙂 (kanskje vært litt bortskjemt også…men det er jeg ikke) 🙂 🙂 God helg 🙂

    4. Så gøy! Jeg gleder meg til å se resultatet! Jeg har alltid ønsket meg walk in closet, men en dag skal jeg ha det:D håper dagen har vært flott:) kos deg videre i kveld, vakre deg:)

    5. Caritha: Det kan hende det blir litt gøyere med shopping og innredning av klesskap når du er ferdig med studiene og har litt mer å rutte med også! 🙂 Tusen takk! God helg til deg og <3

    6. elisagul: Tusen takk! Det skal vi 😀 Daniel har fått opp 2 av 3 skap her allerede. Her går det som det suser! Bare å få kommet seg til leiligheten og flytte over klær med en eneste gang! 😀

    7. Lena: Ikke sant? Hehe, jeg trodde Daniel overdrev da han fortalte meg hvor dypt han hatet Ikea, men han kan virkelig ikke fordra det bygget. Haha! Jaja, vi klarer oss heldigvis stort sett uten mannfolka på interiørshopping. Det er bare når de tyngste gjenstandene skal bli med hjem, de blir nødt til å være med og hjelpe litt. <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg