Ladies night out

Åh, den powernapen var trengende! Jeg la hodet på sofaputa i fire-tiden, og våknet først nå.. To timer senere, og fremdeles like mett på krabben jeg spiste til lunch. Noe så deilig. Å sette morgenalarmen på 06.00 tror jeg ble litt i tidligste laget for Borge.. Det ble jo nokså sent i går kveld! Annika og jeg koste oss en hau på kanskje favorittrestauranten av alle restauranter! Først med hver vår tallerken sushi, og så med hver vår tallerken dessert som skulle vise seg å både se, og smake helt sykt godt. Food Asylum altså… Leverer hver eneste gang!

Regnet øser fremdeles ned her, noe som skal gjøre de neste innendørs-timene med jobbing foran pcen litt ekstra hyggelige! Jeg har et innlegg og to å forhåndsskrive til helgen, hvor flytting skal stå i hovedfokus for min del. Daniel kommer og plukker meg opp klokken 10.00 i morgen tidlig for å handle walk in closet til vårt kjære hjem! Det blir gøy det.. Kanskje jeg må sette av en time til å jakte på litt inspirasjon også i kveld. Det blir fjerde gang jeg bygger mitt eget garderobe-rom, så dette bør vel gå som en lek? Åh, som jeg gleder meg til å komme i gang!

Hva gjør dere på i dette høstværet da? Ser på tv? Jeg vet ihvertfall at jeg skal se en episode “Hvem bryr seg” til kveldsgrøten min klokken åtte! Norges fineste program det der. Griner av hver eneste episode jeg… <3

Tusen takk for en helt super onsdagskveld Annika <3 Måtte vi kjøre en reprise av dette snarest.
Den dagen du smaker “The signature” på Food Asylum, blir sushi aldri det samme igjen. <3

10 kommentarer
    1. heerlig, alltid koselig med slike venninnekvelder! jeg venter også på at “hvem bryr seg” skal begynne, tidenes koseligste program<3

    2. Hei, Marthe! Maten ser kjempe god ut! Nå skal og så jeg se Hvem bryr seg! Jeg også elsker det programmet!

    3. Synes du ser helt fantastisk ut hele tiden, så jeg googlet for å finne ut hverdagssminken din, og fant to innlegg, fra 2013 og 2015.. Så at du brukte omtrent akkurat det samme da som i år, og jeg bare på om du fortsatt bruker de sammen produktene? 🙂 Ha en strålende helg!

    4. Kristin: Å <3 Tusen takk! Så hyggelig å høre :') Ja, det stemmer at jeg bruker samme sminkeprodukter i dag som jeg gjorde i 2013! Jeg har vel faktisk ikke byttet ut et produkt siden den gang. Når man finner noe som duger på den fronten så holder man seg gjerne til det! 😀

    5. Knallkveld ser det ut som 😀
      kan du skrive mål på walkin garderoberomemt og hva du velger av rammer og hyller etc
      Eg holder faktisk på å planlegge et garderoberom i ene av to boder…og er usikker på hvilken det blir….mulig det blir den største og med lagringsplass til julepynt mm oppå klærene..er 4 meter under taket i de bodene pga dette er en tidligere ombygd butikk:D

    6. Kjempe flotte bilder 😀
      Liker bloggen din bare bedre og bedre for hver dag som går. 🙂 Jeg har fulgt deg i alle år og du er an av de få bloggerne som jeg alltid har hatt sansen for!! Du er så nydelig, ekte, godhjertet og jordnær Marthe 😀
      Stor klem fra en fast leser som alltid er innom – men som er liiiitt dårligere på å kommentere hihi.. <33
      -L-

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg