Verdens sunneste craving

Endelig fikk jeg salaten min! Tror aldri jeg har hatt sånn en intens cravings for noe i hele mitt liv.. Middag og vinkvelden til Kristinemor og jeg ble erstattet med en roligere pizzakveld med syv episoder av The Kardashians. Er det bare jeg som legger merke til at disse søstrene går og tygger på en spesiell, grønn salat i hver eneste episode? Jeg tror ikke jeg så Kourtney uten salatskålen sin i et eneste program i går, og det gjorde at vi begge ble sittende med tidenes sunneste cravings klokken 22.00 om kvelden. Det var nesten så jeg felte en tåre da jeg på vei til møte med Geir i dag tidlig, innså at jeg hadde glemt igjen bankkortet hjemme. Jeg ble faktisk helt nødt til å snu, ta bussen hjem igjen og hente bankkortet for å kjøpe med meg en rekesalat til lunch! 

Gud, så verdt det det var å sitte en time ekstra på buss. Hehe! Jeg kom litt senere i gang med dagen, men det fikk heller våge seg, for når Geir hadde brukt en time på å stjele alle pengene mine og lette på stemningen ved å skryte meg opp i skyene, tok jeg en seiersrunde med litt shopping i samme slengen. Ikke interiør denne gang, men klær… En hel hau av deilige høstklær, som jeg tenkte å vise dere i et eget innlegg om litt hvis det er greit? Skal faktisk finne frem kamera i en fei jeg! Klærene ligger allerede strødd utover gulvet i kjent Marthe-stil…

Til neste gang, håper jeg å smitte noen flere med min intense salatcraving…
Min kjøpte jeg på Will i Juice.. Finnes ikke bedre rekesalat! <3

6 kommentarer
    1. Kristi Pedersen: Ja, men det er det faktisk! Når man får en blanding av alle slags typer salatblad, litt hjemmelaget pesto, brød og slikt blir det som Geir ville sagt: helt elektrisk! 😀

    2. Ja! Kjør på med bilder av innkjøpene 🙂 Har allerede fått en liten sniktitt på snapchat, og vil gjerne se mer! Klem<3

    3. Haha, får samme cravings som deg hver gang jeg ser på kardashians.. den salaten ser alltid så digg ut

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg