Dama til Bear Grylls

Ja, akkurat det har jeg faktisk følt meg som det siste døgnet! Daniel og jeg dro ut til hytta hans i går formiddag, og allerede før vi hadde satt føttene innforbi, var vi på vei ut på tur i skogen. Daniel iført naturens farger, og jeg i min knallrosa Daniel Franck… Jeg tror jeg har en ting og to å lære meg på den fronten. Uansett! Gårsdagen var helt utrolig fin. Vi satte oss ned midt i skogen, grillet marshmallows på Daniels aka Bear Grylls bål, pratet og bare nøt varmen fra flammene. Så utrolig bra <3 -Og mindre bra ble det ikke da vi kom hjem igjen til hytta. Da var det nemlig Marthes Vilgryte som sto på menyen, med mandelpotetmos og Daniels elg og rådyrkjøtt. Mmm, så DIGG.

Himmel og hav som vi koste oss.. Vi snakker strøm og internettfri sone, fyr i peisen, dynene på gulvet, kakao i koppene og kortspill til 22.30… Da klarte jeg bare ikke å holde øynene åpne mer..

Tar på å være dama til Grylls! Et døgn uten blogg og mailboks har vært helt fantastisk, men nå har jeg litt og ta igjen! Først på planen er kommentargodkjenning og svaring, deretter må mailboksen sees igjennom og så skal bilag sorteres til morgendagens møte med Geir. Jo, så skal selvfølgelig dere oppdateres igjen, før jeg tar kvelden med jentene <3 Daniel og jeg knipset noen antrekksbilder på vei til hytta, så disse kommer straks!

Håper det siste døgnet har vært like bra for dere! <3

13 kommentarer
    1. Høres kjempekoselig ut 🙂 Samboeren min og jeg er så lite på internett, vi er ikke på sosiale medier, og mobilene våre vet vi stort sett ikke hvor er 🙂 Det er helt herlig! Jeg elsker å leve på denne måten 🙂

    2. Nå måtte jeg Google Bear Grylls, haha.. Mulig jeg er treig, men hadde rett og slett ingen anelse hvem det var 🙂
      Koselig å høre at dere har hatt det så fint! Jeg tror virkelig på at sånne turer er sunt både for kropp og sjel! Spesielt med en så fin turkamerat da 😉 Ha en god dag videre Marthe<3

    3. Du slipper hvertfall drikke urin og spise rå krabber og larver…..det måtte du om du virkelig var hans dame:D
      høres ut som en deilig tur..eg tar meg ofte fri fra alt og alle og bare lukker pc og tar av lyd på mobilen….digg
      <3

    4. Stine: Nei, jeg hadde nok heller ikke visst hvem det var med mindre jeg hadde vært storfan av tvseriene hans. Slike “hvordan overleve i naturen” programmer er noe av det gøyeste jeg ser! 😀

      Tusen takk Stine. Det må jammen du og ha <3

    5. åå som nysingel får du meg til å få tilbake troen på kjærligheten Marthe <3 og på tinder, hahaha

    6. Da du først ble sammen med Daniel tenkte jeg litt “ugh, whatever” (om du skjønner). Tror det var fordi du roste han så opp i skyene at jeg tenkte han sikkert aldri kunne være en så bra person på ekte. Men jeg har merket i det siste spesielt, alt han både lever opp til alt det gode du har skrevet, men også virker enda bedre! Han bryr seg så om deg, er absolutt en kjekk mann, og det ser ut som han gjør deg pg livet ditt enda bedre! Nye eventyr som ikke bare er dyre charterferier tror jeg er veldig viktig. Klatring, fallskjermhopping, hyttetur osv. Ikke for å dra opp negative minner her, men jeg fikk aldri den følelsen av Jonas. Tror Daniel har vært veldig godt for deg, og beriker livet ditt veldig! Lærer deg nye ting også 🙂 Jeg er virkelig glad på deres vegne, og gleder meg til å lese om samboerskapet!
      Nå må det bare sies at det kan være jeg liker han så godt nå er fordi min egen kjæreste gjennom 3 år (vi er 19) heter Daniel, og fordi du nettopp sammenlignet han med min favoritt tv-personlighet Bear Grylls! Hahaha!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg