En dag som shopping-guide!

Hurra! Da var jeg tilbake i heimen etter en vellykket dag som shopping-guide på Vågsbygd Amfi. Hihi, gjett om Kristina og jeg koste oss der vi sto og skravlet med både hverandre, kjente og ukjente i hele seks timer. Timene bare fløy forbi, og da arbeidsdagen var over, dro jeg rett på byens beste sushirestaurant for å handle med meg en hel HAU av rå fisk. Ble så ivrig der et øyeblikk at jeg like godt kjøpte med meg dobbelt så mye som det jeg innerst inne visste jeg kunne klare å trykke i meg. Jaja, så har jeg frokost i morgen også! Sushi altså <3

Planen nå er å nyte mitt eget selskap. Skal vi danse snurrer på skjermen, og kjenner jeg meg selv rett så ligger jeg og snorker på sofaen om en halvtime. Jeg er helt kaputt! Det er liksom ikke hver dag jeg står oppreist så mange timer i strekk lengre, men hjelpe meg så gøy det er å gjøre noe litt annerledes! Kristina og jeg tilbringer jo vanligvis mer eller mindre hver eneste dag innendørs foran pcen, så å for en gangs skyld komme seg ut og titte litt på folk var på ingen måte feil. Nei, for en fin lørdag <3 Jeg koste meg glugg, og det håper jeg senterets besøkende gjorde og. Det var ihvertfall vanvittig hyggelig å hilse på, og skravle med dere fine blogglesere!

Dere er herlige <3 Måtte lørdagskvelden deres bli perfekt.

13 kommentarer

Siste innlegg