S.H.O.E.A.H.O.L.I.C

Skoene er sponset

Yes, i’m a shoe-aholic! Se på de lekre godbitene av noen sko da. Nelly kjører skouke med fokus på høstens skotrender denne uken, og i den anledning fikk jeg lov til å klikke meg hjem hele tre valgfrie par fra NLY shoes kolleksjonen! Ettersom sort går til alt, og jeg manglet et par behagelige sandaler til å gå på byen med, ble det denne gang to par til fest, og et par knehøye støvletter med hæl. He-rre-gud så fine disse støvlettene var på.

De var akkurat som jeg hadde håpet på! Ikke bare satte de som et skudd oppover hele foten, men gode var de også! Hihi, gleder meg til å ta dem i bruk allerede under shoppingseansen min i morgen tidlig. <3

Støvlettene koster 599kr og fås kjøpt HER. Sandalene med borrelås-feste koster 399kr HER, og det siste sorte, suupercomfy paret får dere også hos Nelly for 299kr HER. Happy shopping<3 Nå skal denne dama sitte med fingrene limt til tastaturet resten av kvelden. Jeg har litt planlegging å få unnagjort, og en aldri så liten skrivejobb å levere! Dere må ha en deilig torsdagskveld videre, og lurer dere på noe så er det selvsagt bare å spørre. <3

Gleder meg til å få vist frem støvlettene i mine fremtidige høstantrekk!

26 kommentarer
    1. Hei Marthe!
      Jeg bare lurte på hvordan sandalene uten borrelås er i størrelsen og om de sitter godt på foten? Har lyst til å bestille dem selv, men er usikker på hvilken størrelse jeg skal velge.. Utrolig fine sko!
      Håper du har en fin kveld videre 🙂

    2. Kjøpte de svarte med bred hæl, bare de med lavere hæl. Etter en middag med fest hadde jeg de sykeste gnagsårene på stortærne etter den reima. De kommer ikke til å bli mye brukt for å si det sånn. Synd, da de ellers var perfekt!

    3. Støvlettene var knall fine både på og av!! Elsker sko så må nok sjekke skouka på nelly haha 🙂 Ha en veldig fin kveld Marthe 🙂

    4. Heisann, for noen flotte sko! Kjenner jeg sitter å sikler etter noen nye par nå, haha..
      Men jeg lurte på om du kunne ha lagd et innlegg der du poster noen av dine gamle outfits som du ikke kunne ha gått med nå/som du ikke liker lenger. Tenkte det hadde vært litt morsomt å se 🙂
      Ha en fin kveld videre, og lykke til med flyttingen 🙂
      Klem,
      Susanne Madonna

    5. Hei Marthe! Ååå, du er så vanvittig heldig altså 😀 Jeg er grisemisunnelig! Tre par lekre sko du plukka ut. Nå får jeg ikke lest bloggen din på 1 ukes tid, reiser på ferie i natt 😀 Men får jo fulgt med på insta og snap da 🙂 Hihi. Ha en fin torsdagskveld videre. Jeg burde ha sovet for lengst, klokka ringer 3! :-O Klem<3

    6. Wooow!:D Skoene var utrolig fine! Jeg også elsker sko! Sko får man liksom aldri nok av:D Håper du får en fin dag i morgen, fine deg:)

    7. Hedda Kalfoss: Tusen takk! Ja, jeg likte dem alle jeg også 😀 Elsker Nelly, for de leverer alltid det jeg forventer pluss litt til <3 Ha en riktig fin helg Hedda! Klem

    8. Ida Rygnestad: Ååå heldiggris altså! Du må ha en fantastisk ferieuke med Magnus! 😀 Hilse han og svette litt for meg også Ida <3 God helg og god tuuuur! <3

    9. Iselinn Andersen: Ja, disse tror jeg er mitt favorittpar om dagen! Lårhøye støvletter er den største og beste årsaken til å elske høsten spør du meg. Haha! <3

    10. Susanne Madonna Aanesland: Hei hei! <3 Det er utrolig mange som spør om et slikt "gamle outfits innlegg", men jeg kvier meg litt for å lage det. Du har sikkert sett på fire år gamle bilder av deg selv du også og følt for å synke i jorda. Hehe, det er jo ikke helt uvanlig! Enkelte av antrekkene burde nok aldri ha sett dagens lys! Men jeg skal se om ikke jeg kan ta selvironien et steg videre og få delt ihvertfall noe av det om igjen. Haha! <3 Tusen takk Susanne!

    11. Hanne: Hei Hanne! <3 Jeg bestilte disse skoene i størrelse 37 og det er det jeg vanligvis bruker. De satte helt perfekt, så jeg tror jeg kan påstå at skoene er normale i størrelsen 🙂 Tusen takk! Håper du får en super fredag <3

    12. Skikkelig flotte sko! Har så grådig lyst på sånne lårlange støvletta, men skulle helst hatt uten så høg hæl sidan det blir litt tungt å gå i på jobb i 8 tima.. Eg må berre leite vidare 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg