En absurd følelse…

God kveld gode dere! Nå sitter jeg i sofaen til Daniel og ser utover denne leiligheten som jeg nå skal begynne å kalle hjemmet mitt. Hihi, for en absurd, men god følelse! Jeg fikk nøkkelen allerede i går, og i dag har vi kjørt over de første pappeskene med tingene mine. Jeg vet ikke hvordan det er mulig, men seks feite pappesker har jeg fylt opp, og det eneste jeg har pakket ned er mat, suppeposer og diverse krydder fra kjøkkenskapene. Suppeposer liksom… I seks pappesker!? Hjelp, jeg tror jeg må gå til innkjøp av litt mer enn 10 esker…

Jaja, nå har vi tatt oss en pause for dagen! Torsk med crispy båtpoteter, bacon og rosenkål sto på menyen, og siden magesekkene ble fylt, har vi bare ligget på sofaen. Heh, kan ikke jobbe hele dagen heller! Tenkte bare jeg skulle stikke innom for å ønske dere en god kveld, og dele noen bilder fra mitt nye hjem! Jeg skal selvfølgelig vise dere mer av denne biten etterhvert som jeg får litt ting på plass <3 Nå snurrer best av de beste på tvskjermen her, og så fort jeg har lagt fra meg pcen for dagen, skal en stykk mann få litt velfortjent massasje.

Dere får ha en finfin onsdagskveld videre, så skrives vi mer i morgen! <3

29 kommentarer

Siste innlegg