Selger tredemøllen min!

Disse pappeskene er seriøst som rene iq-testen å sette sammen! Jeg vet ikke om det er hjernecellene mine, eller bruksanvisningen til Biltema det er noe galt med, men vrient var det ihvertfall! Skal det ta like lang tid å fylle eskene som det tok å montere dem, tror jeg at jeg blir nødt til å forlenge oppsigelsestiden på leiligheten med enda tre måneder. Haha, neida jeg tøyser, men det var en iqtest. Pappeskemontering er ingen lek.

Hehe, heldigvis elsker jeg dette! Å pakke, få orden på rotet mitt, bli kvitt alt jeg ikke behøver, og planlegge hvor jeg skal plassere alt i nytt hjem. Det er faktisk en fryd å være på flyttefot! Jeg har kost meg i hele dag, fått unnagjort en del allerede, og samtidig skvist inn noen pauser med bildeknipsing, blogging og middagsspising med min kjære. Ah, jeg tror dette blir en superspennende tid jeg. Gleder meg masse til å dele den med dere!

Listeskriver Borge, har selvfølgelig skrevet liste på alt jeg eier og har som skal beholdes, kastes, og selges. Jeg ble sittende og skrive på denne sent i går kveld, og etter en prat med Daniel konkluderte jeg med at min elskede tredemølle ikke kan få bli med i nytt hjem! Selv om leiligheten hans er større enn min, finnes det bare ikke noen representabel plass å ha den stående, så da har jeg (med klump i halsen) bestemt meg for å selge den i stedet. Tenkte derfor å høre om en av mine kjære lesere er på møllejakt denne høsten? Min Abilica Stream TM X koster nå 17 000 ny hos Abilica, men vil du kjøpe min, som ser like splitter ny ut, kan du få den for fem lapper mindre.

Mail meg gjerne om du er interressert! <3 [email protected]

Så håper jeg kvelden deres blir like fin som min <3

21 kommentarer
    1. Hei Marthe! Åååå, om jeg bare hadde hatt plass – men neeeida 🙁 MEN jeg tviler ikke et sekund på at det er noen andre blogglesere som har plass til denne, just wait and see 🙂 En ting jeg lurer på, eier du leiligheten din eller leier du bare? For om du eier, må den jo legges ut, eller er det blitt det allerede? Ha en fin kveld videre. Klem<3

    2. Ida Rygnestad: Hei og hopp Ida! *Fingers crossed* Måtte den bli lykkelig i nytt hjem <3 Jeg har bare leid leiligheten jeg har bodd i de siste to årene, så den vil nok bli lagt ut på finn av leietakerne mine (har lært meg hva leietaker betyr nå), etterhvert :'D Haha! Ha en superduper kveld selv Ida <3

    3. åherregud, den genseren er så fantastisk fin! siii meg at du har mønster, eller vet hvor man kan få tak i det!?

    4. Lena: Det er svigermoren til bestis som har strikket den til henne (jeg har stjelt den litt), men sist jeg la ut bilde av den på bloggen var det en bloggleser som søkte mønsteret opp. Dette var det hun skrev til alle som lurte på det samme som deg:

      Ser flere lurer på oppskriften på denne genseren! Søkte litt på nettet og fant ut at det er en Fana genser, hvor orginalmønsteret er bytter med traktorfigurer 🙂 Sandnes garn selger mønsteret!

      Kanskje det sier deg noe om du er glad i å strikke? Hehe! Garnet selges sikkert flere steder enn hos Sandnes garn 🙂

    5. Sokkene dine var utrolig fine:) hvor er de fra?:) Men vet du hvorfor kommentaren min på innlegget om at du skulle flytte, ikke kom fram?:) håper det bare var et engangstilfelle:) Jeg gleder meg til å fortsette å lese om flytteprosessen:) håper du får en fin kveld videre, Marthe:)

    6. Hedda Kalfoss: Hmm! Jeg skal se gjennom alle kommentarene som har tikket inn under flytteinnlegget og se om det er noen jeg ikke har klart å godkjenne! Det hender at jeg “glipper” på godkjenn knappen og da ligger den bare i filteret ikke-godkjent. I will check it right away! 🙂

      Hihi, sokkene er Daniels gamle julestrømpe-sokker, så jeg regner med de egentlig er svigermor sine. Heh! De har jeg altså også stjelt… Aner ikke hvor de er kjøpt, men de er SYKT gode. <3

    7. Elsker antrekket ditt, Marthe! Det er virkelig en av de fine tingene med høsten. At du kan gå rundt i koseklær hele dagen! Hehe!

    8. Kaia Matilde: Helt enig <3 Jeg går aldri i noe annet enn kosedress og strikkegensre med mindre jeg skal ut døra. Haha! HØSTEN altså <3 Må bare være takknemlige for denne årstiden også!

    9. Elsker genseren 😍 Skal bestille meg en sånn hos svigers asap, hehe. Men vet du om det er bomull eller ull den er strikket i? 🙂

    10. Det er jammen meg bra at du flytter Marthe, så slipper du alle de ekle edderkoppene som alltid dukker opp!

    11. Hei Marthe! Hahahaha, ja huseierne legger den nok ut 😉 Haha, du er søt ass! Men det er jo godt du ikke eier da, sånn egentlig, for da blir det litt “lettere” å flytte inn til Daniel. Selv eier jeg, og stortrives med det 🙂 Ha en fin kveld, her er det tvkos og avslapning etter senvakt. Klem<3

    12. Lagt ut på finn av utleierne, ikke leieltakerne..
      Du kan også sette inn annonse på tredemøllen din på finn. Det er gratis å sette inn annonsen. 😀
      Skal du ha med deg skapene du har i walk in closet eller skal de følge med leiligheten?

    13. Marthe, jeg sier dette på den hyggeligste måten jeg kan: please please please ha en advarselsnap på snapchat før du legger ut bilder og videoer av edderkopper. Jeg kaster mobilen i bakken hver eneste gang, og blir så redd. Jeg har araknafobi, og å se disse snappene dine, selv om jeg bare ser i brøkdelen av et sekund, ødelegger hele dagen min. Jeg blir et nervevrak! Så jeg hadde satt pris på en advarsel først, og det vet jeg at mange andre også vil.

    14. Kristina: Hmm, nei det er jeg ikke sikker på. Jeg troor det er ull i den, for den er siinnsykt varm. Jeg kan ikke gjøre noe fysisk når jeg har den på, uten å svette. Hehe! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg