It’s all about me and my chocolate

Hihi, jeg falt pladask for disse treplatene. Spesielt den med teksten “sjokolade er salat”. Den kunne ikke vært mer meg. Alle sammen er fra Upstair, kan henges opp på veggen, og koster 37 kr stykk, om jeg husker riktig. <3 Er det flere som er i søndagsmodus? Jeg har tuslet rundt i min oransje kosedress i hele dag, og er nå i gang med tredje kremfylte kakaokopp. Selv om sola skinner og gradstokken viser nærmere 15 grader, gir dette meg tidenes høstfølelse! Det eneste jeg mangler nå, er en pen mann, og han skal jeg dra på besøk til så fort dere er oppdatert. Da er det nemlig, som skiltet under her så fint sier: på tide å logge av. <3  

Ihvertfall for denne uken! Tenkte jeg skulle kjøre innom byen og kjøpe med litt sushi og snacks til oss så vi har noe å kose oss med i kveld! Bare sånn siden jeg ikke har fått i meg nok allerede.. Blir’ke mett på to kokosboller og tre kopper kakao! Hihi. Håper kvelden deres blir like deilig og avslappende som min, også krysser jeg fingrene for at vi alle står opp på riktig ben i morgen. Vil nødig ha noe annet enn en myk start på den nye uken!

A sunday well spent, brings a week of content <3

27 kommentarer

Siste innlegg