Antrekk – 050915

Klærene er sponset

God lørdagsmorgen dere! Jeg må bare le av meg selv… Jeg forstår ikke at venninnene mine fremdeles kommer og besøker meg.. Kristine kom klokken åtte i går kveld, og bare to timer, og tre pizzastykker senere lå jeg og snorket på sofaen. Jeg var sikkert et kjempeselskap de siste 90 minuttene hun var på besøk! Det sovehjertet mitt går meg altså på nervene noen ganger.. Blir jeg litt for komfortabel i tidsperioden 20 – 00.00, så har jeg ingen sjanse! Himmel… I kveld kommer bestis på sleepover, og for at jeg ikke skal sovne fra henne igjen har jeg planer om å senke temperaturen i leiligheten til 12 varmegrader. Hahaha. Best å pakke med klær Kristine!!



Alarmen min sto på 08.00 i dag tidig, og siden har jeg vært oppe og skrevet handleliste til dagens blogginnlegg. Tenkte jeg skulle prøve meg på et “Marthe tipser – Vertinnegave” innlegg denne lørdagsformiddagen! Hva jeg skal lage får dere vente noen timer med å finne ut av, for nå flyr jeg avgårde til byen for ingrediens-shopping. Heldige meg har fått låne Daniel sin bil hele helgen, så nå farter jeg rundt som aldri før! FOR en luksus <3

Skoene er fra Moods, og kjolen får dere kjøpt HER for 399kr (affiliateslenke)
Ønsker dere alle en deilig lørdag! Vi sees snart igjen <3

28 kommentarer
    1. Så utrolig fint antrekk, fargene var herlige! Du er så utrolig pen, og du stråler av godhet 🙂
      Ukens blogg er på bloggen, meld deg på om du vil 🙂
      Ha en super lørdag!

    2. Så utrolig fint antrekk! Du er veldig nydelig i alt du har på deg!:D du inspirerer så mange jenter gjennom bloggen din, det er jeg helt sikker på:) kjolen var forresten helt nydelig på deg, Marthe:D ha en super lørdag:D

    3. Veldig personlig spørsmål, men pleier du å gå uten bh når du bruker kjoler som har utringning i ryggen/cut outs/gjennomsiktig/halter osv? 🙂

    4. I forrige innlegg spurte du om noen hverdagsmål! Likte dine veldig godt forresten, så skal prøve meg på noen av dem 🙂
      Jeg har som mål å smile til flest mulig når jeg er blant folk! Jeg setter så enormt stor pris på fremmede (og ikke fremmede forsåvidt) smil selv. Jeg føler meg som et godt menneske når jeg smiler til andre, og det er ofte veldig lite som skal til for å gjøre andres dag 100 ganger bedre. Hvertfall er det sånn for meg!
      For noen dager siden fikk jeg ett tips om å prøve å telle hvor mange ting som får deg til å smile i løpet av en dag. Dette er nesten umulig i mitt tilfelle, fordi jeg smiler veldig mye, men jeg prøvde meg på en time ca. Selv om jeg mistet tellingen veldig fort syns jeg det var en fin ‘øvelse’! Følte jeg ble mer bevisst på de små tingene som gjør meg glad i hverdagen! Anbefaler deg å prøve det ut:) Selvom du er veldig flink til å være positiv allerede!
      Ønsker deg en aldeles super lørdag! La oss heie på Adelen i kveld<3

    5. så fin kjole! Du stråler som vanlig 🙂 <3
      Jeg ville bare legge igjen en kommentar for å fortelle deg at jeg serverte nachos-pizza og gulrot cupcakes a la Marthe Borge igår på veninnekveld, og det slo virkelig an! Tusentakk for gode oppskrifter, det smakte himmelsk!! <3
      Ha en fin dag!

    6. Maria: Hei! Ja, jeg pleier bare å gå uten 🙂 Så lenge stoffer ikke er så tynt at niplene viser så fort det blir kjølig, dropper jeg hele bhen. <3 Passer ikke disse "klisterkoppene" man får kjøpt, og da er det ikke så mange andre gode alternativer igjen 🙂

    7. Stine: Å <3 For en fin ting å gjøre! Jeg tror ikke jeg heller hadde klart å henge med i tellingen av smil i løpet av en hel dag, men en time skulle jeg fått til! Noe så koselig 😀 Herlig å høre om ditt lille "hverdagsmål". :') Fremmede smil er noe av det beste! <3

      Tusen takk Stine! Gjett om Adelen skal heies og stemmes på i kveld. 😀

    8. Send litt av fineværet hit, da! Jeg hadde på skjørt i dag men måtte ta på meg min tjukkeste cardigan over for ikke å bli en ispinne. Sommer, kom tilbake

    9. Dette er noe helt annerledes enn hva innlegget handlet om da, haha. Men siden du liker så godt pizza bakeren pizza, hvilken liker du best? Jeg jobber på pizza bakeren skjønner du 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg