Antrekk – 040915


Genser fra Lindex, Shorts fra Gina Tricot, Briller fra Trend, Sko fra Jeffrey Campbell

Hei og god helg alle sammen! Jeg har vært ute og truffet Daniel for vår faste lille antrekksshoot jeg! Planen var egentlig å ta det i går, men plutselig åpnet himmelen seg, og i regn blir det jo ingen idylliske antrekksbilder! Hehe, jaja nå stråler solen igjen, og heldigvis har den kommet for å bli en hel ukes tid. <3 Har dere noe spenstig på fredagsplanen? Jeg brukte morgentimene på å notere meg ned mine hverdagsmål for september måned, så disse tenkte jeg å dele med dere litt senere! Ellers får jeg Kristinemor på besøk i kveld jeg. Vi skal ha en “Norske talenter” date hos meg med middag, skravling, og litt ekte Marthe og Kristine-kos! Ah, det blir så bra det.

Denne helgen skal bli så fin! Ha en riktig fin fredag videre.
Så skrives vi igjen om noen timer vi! <3

14 kommentarer

Siste innlegg