Birthday Polarioids

For en bra kveld jeg hadde i går! Jeg ankom Annikas crib like før seks, og da sto lasagnen allerede klar! -Med baguetter, salat, og en nydelig, innpakket gave ved siden av. Herlighet, jeg hadde jo ikke tenkt til å feire noe bursdag jeg i går, men det hadde to andre frøkner planer om! Hihi <3 Etter en helt nydelig middag, ringte nemlig Malene på døra med ballonger, snacks og gave til meg! Altså, jeg får ikke sagt nok hvor glad jeg er i disse jentene mine. Plutselig var filmkvelden erstattet med gaveåpning, skravling, latter og spilling av brettspill. <3 Jo, og spising av Annikas deilige sjokolademoussè. Fy søren, som hun disker opp for meg. Hver forbaska gang! 

Lurer meg på hva jeg har gjort for å fortjene alle disse fine menneskene i livet mitt. Jeg er ihvertfall sjeleglad og supertakknemlig! <3 Et lite bildedryss fra kvelden får dere i “polaroid” bilder her. Hoho, tenkte jeg skulle prøve meg på noe nytt i dag da… Lenge leve enkle redigeringsprogrammer! Jeg sov like godt over hos Annika i natt, så jeg var ikke hjemme før i halv elleve tiden denne formiddagen, og da skrek leiligheten etter en grundig vask!

Først nå har jeg fått satt meg ned, og svart på gårsdagens kommentarer, og så fort dere er oppdatert begynner dagens kokkelering! Tenkte jeg skulle lage meg litt vårruller og ris til middag denne torsdagen. Jum, jum, jum!

Håper det står like bra til med dere. <3
Tusen takk for en helt super kveld jenter!

21 kommentarer
    1. Kan du ordne det slik at vi blir sendt videre til martheborge.blogg.no når vi går inn på marthrborge.no ?

    2. Så fin du er Marthe!:D Så gøy å se at du bruker olabukser, for det er du jo så fin i:) Nå fristet det med vårruller, det er jeg utrolig glad i:D Ha en super kveld:)

    3. Så herlige venner du har! Superviktig å ha gode folk rundt seg<3 Håper torsdagen har vært bra så langt 🙂 Klem!

    4. Hei Marthe! Det ser ut som du hadde en koselig kveld <3 Kule "polaroidbilder"!! Kan jeg spørre hvilket redigeringsprogram du har brukt? Jeg har tenkt å printe ut bilder som forestiller polaroid og henge på en oppslagstavle jeg har laget! 😀 Ha en fortsatt fin dag! Klem

    5. Siri: Tusen takk! Ja, det hadde jeg virkelig. Redigeringsprogrammet jeg har brukt her er http://www.picmonkey.com. Så har jeg bare lastet opp et bilde under “editor” og satt på “polaroid” ramme. SÅ har jeg lagt på en liten tekst på rammen igjen. Dette kan du gjøre både på picmonkey og pixlr.com helt gratis <3

    6. Hedda Kalfoss: Å <3 Takk Hedda! Det er et sjeldent syn altså 😀 Hehe! Oppskriften på vårrullene kommer senere. Mihi <3 Kanskje du får lyst til å prøve deg på dem selv en dag <3

    7. Ingebjørg: Jeg vet ikke hvordan jeg gjør det! Skulle gjerne fått en direktelink fra martheborge.no til den nye bloggen, men jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang. Aner ikke hvordan det gjøres. Har du peiling? 🙂

    8. Sara: Hei! Jeg har gjort det på pcen, og redigeringsprogrammet jeg har brukt her er http://www.picmonkey.com. Så har jeg bare lastet opp et bilde under “editor” og satt på “polaroid” ramme. SÅ har jeg lagt på en liten tekst på rammen igjen. Dette kan du gjøre både på picmonkey og pixlr.com helt gratis <3

    9. Hei 🙂 Lurte bare på en ting. Har laget meg fanside på facebook til bloggen, og når jeg deler innlegget, så kommer ikke bildet fra innlegget jeg har lagt ut opp? Hvis du skjønner hva jeg mener? :p så lurer på hvordan du får til det:)

    10. Din gamle blogg er din nye adresse, skjønner ikkje at det er vanskelig å skrive inn adressen og save den i favoritter eller ha på blogglovin?
      Var vanskeligere med den nye gamle bloggen du byttet fra til din nå nye gamle bloggadresse :DDDDhahaha måtte holde tungen beint i munnne når eg skrev det
      elles superkule venner du har da med middag og gaver…får vi se hva du fikk eller er det for 50 shades? HAHAHAHAHA
      ha en vakker fredag <3

    11. Hei!
      Gratulerer så mye med overstått 🙂
      Lurte på en ting angående extentionet du har i håret.. Hvordan får du til å ha så fin å stram hestehale uten at noen av festene dine vises?
      Av erfaring er dette noe jeg sliter med, å det er kjempeirriterende!
      Klem Therese!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg