Happy b-day to me!

Hurra for meg! I dag fyller denne damen 23 år. Hoho! Det føles helt rart å ikke si at jeg er blitt 24, for jeg har liksom vært 23 siden i vinter.. Det kjennes ihvertfall sånn! Dagen startet jeg så tidlig som klokken 06.00! Jeg skulle nemlig kjøre Daniel på jobb for å få låne bilen hans denne mandagen! Hihi, gjett om jeg har kost meg. Elsker jo å kjøre bil! -Så får man gjort så uendelig mange flere ærend! Mulig jeg må ha meg en selv likevel…

Da klokken slo fire var det på tide å hente mannen fra jobb igjen, og så dro vi rett på butikken for å handle ingredienser til kveldens middag! Daniel har skutt elgen som står på menyen vår i kveld! Åh, what a man<3 Elg med deilig tilbehør, sjokoladekake, kroner, fløyter og jakten på kjærligheten står på planen i kveld!

Marthe: Vi må se Jakten på kjærligheten klokken 20.00!
Daniel: Nei, vær så snill! Det finnes ikke kleinere program.
Marthe: Det er bursdagen min Daniel!!
Daniel: *Sukk* Javel. Vi må nesten kjøre på med en klissefilm også.
Marthe: Åååå! Jaaa! Jeg elsker deg!! <3

Dette blir den beste bursdagen Daniel har vært i på lenge! Hihi. Jaja, vi så krigsfilm i går. <3 Vi skal snart hive oss rundt, men jeg ville bare innom for å si hei, og gratulere verdens beste tante med dagen! Hun fyller jo også år i dag! Gaven din ligger og venter på deg hos bestemor og bestefar. Håper du har en knalldag!

Under her ser dere hva den rosa/hvitprikkede lesergaven jeg fortalte dere om i går, inneholdt! Tenk, jeg klarte å holde meg helt til i formiddag. Himmel og hav, for noen fantastiske lesere jeg har. Tusen takk til Hedda og Nora som sendte meg både en helt nydelig kjole fra Vila, noen superkule solbriller og et herlig kort fylt med gode ord. Jeg sitter enda med tidenes glis her, og det er fem timer siden jeg åpnet gaven. For en overraskelse <3

“Stressed but well dressed” Aww… Døde jeg litt av den søte lappen på baksiden <3

Tusen tusen takk! Og takk for alle gratulasjoner på både blogg, snap og facebook dere!
Jeg tenkte jeg skulle dra frem kamera under middagen i kveld, så vi skrives mer i morgen <3

57 kommentarer
    1. Grattis<3 Jeg har sendt gratulasjon på direct (instagram), håper du tar deg tid til å se på den! Kos dere med deilig middag 🙂

    2. Gratulerer så masse med dagen, Marthe!
      Håper du storkoser deg i kveld med din kjære, det fortjener du!!
      Denne dagen er din, nyyyt den fine Marthe ❤️

    3. Hei Marthe! Så utrolig skjønn gave fra de bloggleserne 🙂 HERLIG! Ha en fortsatt fin dag, kos deg masse! Både med elg, jakten på kjærligheten og klissefilm 🙂 Haha! Bursdagsklem<3

    4. Gratulerer så masse med dagen<3 du fortjener alt det beste nydelige deg! Håper dagen din blir super! :*

    5. Jeg får begynne med det viktigste først!
      Gratulerer med dage, Marthe! Du er virkelig verdens herligste jente og du fortjener så ufattelig mye! Du er alltid snill og hyggelig og ikke minst så ufattelig morsom. Du fortjener virkelig det alle beste på bursdagen din i dag! Jeg må bare si det igjen! Gratulerer med dagen! Du er verdens beste blogger etter min mening!
      Forresten er det noe rart med kommentarsystemet. Jeg kommenterer på nesten hvert eneste innlegg, men det er ikke alltid kommentaren kommer opp. jeg fyller alltid inn alle feltene. Har du en forklaring?
      Happy Birthay!

    6. Gratulerer så masse med dagen, Marthe! håper du får en kjempe fin dag sammen med kjæresten, for du fortjener virkelig det beste<3 Kos deg videre, klem

    7. Gratulerer så masse med dagen skjønne Marthe! <33 Måtte dagen bli den beste, noe annet fortjener du ikke!
      Stor klem!

    8. Happy Birthday to juuuuuuuuu
      Happy Birthday to juuuuu
      Happy Birthday nydelige duuuuuuu
      Happy Birthday to YOU <3
      ha en fantastisk magisk superflott bursdag og et enda bedre år enn i fjor...klememtingene i haugevis<3

    9. Gratulerer så mye med dagen Marthe! Håper dagen din har vært like fantastisk som du,og enda mer fantastisk i kveld 🙂 Kose deg veldig mye <3 Og gratulerer utrolig mye til tanta di også 🙂

    10. Gratulerer så mye med dagen Marthe! Håper den blir like bra som deg, for det fortjener du virkelig! Det er en glede å klikke seg inn på bloggen din hver dag, og hele deg lyser av positivitet og glede, du er så herlig <3 Ønsker deg en god kveld videre og kos deg masse sammen med Daniel, håper kvelden blir alle tiders <3

    11. Gratulerer så masse med dagen kjære Marthe <3 kos deg med jakten på kjærligheten etterfulgt av klissefilm <3 Det er så kjekt å få lov til å følge deg og lese om deg på bloggen, og du er en stor inspirasjon og ikke minst et godt forbilde for så mange! Ha en super kveld!! Stooooooor bursdagsklem <3333

    12. Gratulerer så mye med dagen din, flotte deg! Håper du har hatt en fantastisk dag og at du får en fin kveld videre med din kjære, det fortjener du <3 Bursdagsklem!

    13. Gratulerer så utrolig mye med dagen Marthe! Håper du får en fantastisk dag 😀 Du fortjerner virkelig å bli feriet på det sterkeste!

    14. Gratulerer så mye med dagen, Marthe 😀 Håper du har hatt en fantastisk bursdag. Stor klem fra Trøndelag.

    15. Gratulerer så mye med dagen! Håper du har hatt en kjempefin dag! Bloggen din gir meg utrolig mye positiv energi- fortsett med det flotte arbeidet du gjør!
      Stor klem <3

    16. “Daniel har skutt elgen som står på menyen vår i kveld”, unnskyld men nå ble jeg bare kvalm. Det forholdet du har til mat/dyr er ufyselig, Marthe. Det er ingen forskjell på sjela til en elg eller bikkja du poserer med. Mener ikke å være frekk/dømmende, men du virker ganske trangsynt på det punktet der! Når det er sagt, gratulerer med dagen:)

    17. Hei! Jeg bare lurte på hvem som har laget designet ditt? Og om du vet om noen som lager gratis eller billig design/header? Hadde blitt glad for svar:)

    18. meg: Heisann! Det er nettavisen som står for designet mitt nå, som jeg er blitt side2 blogger, men tidligere var det Annika som fikset denne biten for meg 🙂 Jeg er helt elendig på den fronten, men kanskje det dukker opp noen designbloggere som kan være behelpelige gratis eller billig hvis du googler litt rundt? Jeg vet ihvertfall at Annika lager headere for 50 kroner om du trenger det også. Hun kan du kontatke på wwww.annikama.blogg.no 🙂 Men for hjelp til design vet jeg ikke helt hvem du kan kontakte. <3

    19. Anonym: Hehe, du vil kanskje heller at kjøttet fra butikkhyllene skal komme fra slakteri? Hvor dyrene lever sine siste timer i alt annet enn idylliske omgivelser? Skal innrømme at jeg tenkte akkurat som deg før, men så ble jeg litt smartere 🙂

    20. Kaia Matilde: Tusen tusen takk Kaia! Dette var litt av en kommentar å starte dagen til. Du og de fine ordene. Jeg setter så stor pris på at akkurat du leser bloggen min. <3 Hmm, når det kommer til kommentarsystemet så er jeg ikke helt sikker på hva som kan være galt hvis kommentaren din av og til ikke kommer gjennom. Jeg vet at hvis du har lagt med en lenke så blir kommentarene automatisk av og til stoppet i spamfiltere da bloggen tror det er spam, men har du ikke med en lenke så skal alt gå igjennom altså! Med mindre jeg ikke har klart å treffe "godkjenn" knappen da. Hehe, det kan jo komme en glipp der og! Men jeg synes jeg stadig finner disse fine kommentarene dine under innleggene mine jeg <3

    21. Så bra at du likte gaven!:D jeg har vært veldig spent på om du likte den:) håper du hadde en fin dag i går, og at dagen i dag blir like fin:)

    22. Gratulerer med dagen 😀 Og til den anonyme: Skulle likt og sett deg med en elg i armkroken. Det er en grunn til at man har fellingstillatelser. Sjekk litt rundt det FØR du uttaler deg. Hvorfor feller man… Du mener kanskje det er bedre at det blir for mange av dem i norske skoger så de sulter i stedet?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg