Uken som gikk…

Ukens høydepunkt… Helt klart jenteturen tante og jeg hadde til Hirtshals/Aalborg! Jeg koste meg sånn til tross for litt sjø under båten. Køpte en hel hau av fine ting, spiste masse deilig mat og fikk litt kvalitetstid sammen med favoritt-tanten <3 Dagene med resten av familien var også fantastiske, og det å komme hjem til en diger gave fra Nelly fikk liksom heller ikke smilet til å fordufte! Jeg har ikke fått klemt så mye på min kjære denne uken, men det skal jeg se og ta igjen siden. <3 Kanskje jeg sniker meg over til han i kveld? Vi får sjå, vi får sjå!

Ukens nedtur… Hmm, jeg kunne vel vært heldigere med togturen til Stavanger på mandag, men den fantastiske bursdagsfeiringen til farmor tok igjen for de kvalmende reisetimene. For en idyllisk mandag det skulle bli!

Ukens sang… What do you mean, av vår gamle flamme… Justin Bieber <3

Ukens youtubefilm… Denne uken snurrer jeg en gammel videosnutt av Jai Waetsford. Ah, synes den guttungen er helt nydelig. Sangen hans “Shy” må dere også høre om dere ikke har gjort det alt. Synes den er så fin.

Ukens gullkorn…

Farmor: Kjell, kan ikke du skrive et “20 ting dere ikke visste om Marthe” innlegg på bloggen hennes?
Farfar: Men kjera folk! Det ville vært som om du skulle kjøpt klær til barnebarna dine!!

Hahaha! Hva sier dere til 20 farfar-historier med morsomme ting dere ikke visste om meg? 

Ukens cravings… M&m… Ikke de vanlige, men den blå pakken med mais i, som man bare får kjøpt på taxfree! He-rre-gud så gode disse er. Kjøpte meg selvfølgelig en pakke på båten, og spiste den opp samme dag.

Ukens overraskelse… Fikk jeg akkurat nå! Jeg sjekker nemlig posten i det Kristine kom innom for å hente hunden, og der lå det en bursdagsgave fra to herlige blogglesere! Ååå <3 Jeg har egentlig bestemt meg for å vente med å åpne den til i morgen, men vi får se om jeg klarer det. Kjenner det kribler noe helt vilt i fingrene. Den rosa/hvit prikkete innpakningen skriker etter å bli revet opp! Tusen takk til Hedda og Nora. Ikke avslør innholdet, for jeg SKAL klare å holde meg til i morgen! Mihi <3 Slike overraskelser er bare de beste. Blir.Så.Glad.

Nå skal denne frøkna hive seg i treningstightsen! Mølla roper på meg.
Måtte dere få en fin avslutning på den nye uken dere også. <3

16 kommentarer
    1. Jeg sier absolutt ikke nei til de farfar-historiene altså! Det hadde vært kjempegøy å lese 🙂 Kos deg masse videre, Marthe!

    2. cuskima: Ja, men bare hvis jeg forlater huset og lar pakken ligge igjen hjemme til i morgen! Haha 😀 Tenker nemlig å ha et “happy b-day” til meg selv innlegg hvor jeg har krone på hodet og pakken i hånda. Haha! Ha en magisk søndag du og Lin 😀

    3. Ååå, jeg bare E-L-S-K-E-R den positive energien din, og tar ofte meg selv i å snile når jeg leser bloggen din! Jeg blir utrolig inspirert, keep up the good work<3

    4. Åh, så morsomt at jeg har bursdag en dag førdeg, haha. August barn er defintivt de beste, hehe, ha en fin kveld videre fineste Marthe <3

    5. Ååh elsker disse innleggene! Jeg ville faktisk elsket og få det innlegget fra farfaren din også 🙂

    6. Jeg får vel ta det viktigeste først.
      Gratulerer så mye med dagen, Marthe! Du førtjener det så mye! Du er verdens beste blogger, mener nå jeg og hvert eneste innlegg er en fryd å lese! Du er snill, pen, sprek, omsorgsfull, ryddig og ikke mins så fantastisk morsom. Du fortjener virkelig all verdens gode kommentarer! Hver eneste gang jeg logger meg inn på nettet er du alltid den bloggen jeg klikker meg inn på først. Jeg sier bare Gratulerer med dagen en gang til og så håper jeg du koser deg med kaker, venner og masse gaver! Det fortjener du virkelig! Du er helt fantastisk!

    7. Takk for opplysningen om Jai Waetford og sangen Shy! Det er favorittsangen min nå takket være du skrev det på bloggen! Hele gutten er jo utroliig skjønn, og han har en del morsomme youtube filmer ute og! Fått helt dilla på gutten! hahah 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg