Antrekk – 300815

Klærene er sponset

God morgen og god onsdag kjære, gode dere! Først: Tusen takk for absolutt all respons som ramlet inn i kommentarfeltene i går. Jeg har fått SÅ mange fantastiske tips til Islandsreisen vår, og hjelpe meg så mange gode ord som tikket inn under gårsdagens siste innlegg. Det setter jeg så enormt stor pris på! Siden plattformskiftet mitt har jeg virkelig lagt merke til en ting angående respons og tilbakemeldinger. Jo mer jeg legger i bloggingen, jo mer får jeg igjen. Det høres kanskje simpelt og logisk ut, men det har ikke alltid vært sånn, og derfor synes jeg det er så fantastisk å legge merke til i dag! Det er jo akkurat slik jeg vil at det skal være <3

Jeg starter bloggdagen med å dele søndagskjolen min med dere jeg. Planen var å bære den på hagefest, men så ble jammen hagefesten avlyst! Kløfta foran på kjolen er egentlig litt dypere enn det ser ut som på bildene, men ettersom jeg er kløftmotstander i alt annet enn bikini, har jeg gjort den mindre ved å feste en sikkerhetssnål nederst. Kjolen er jo allerede tettsittende! Behøver da ikke utrigning for å få vist frem formene da! Hehe. Nå hopper jeg avgårde til restauranten “Bøder i byen” for økologisk blogglunch med min kjære Kristina <3

Måtte dere få en glad-onsdag alle sammen! <3
Skoene fås kjøpt på Nelly HER og kjolen for 279kr HER
(adlink)

14 kommentarer
    1. WOW, denne kjolen (også) så du ut som en drøm i, Marthe! Og du, det med kløfta, det er jeg HELT enig med deg i! 😀 ofte er det både mye stiligere OG sexy å faktisk ikke vise “alt” 🙂 håper du får en suuuuper dag!

    2. For en babe!! Den kjolen der var virkelig helt amazing, og ofte er det faktisk mer sexy å vise litt ben eller kanskje litt rygg enn en dyp utringning! Håper dagen din blir helt topp, og at du ikke regner bort 🙂

    3. Kunne du ha laget et innlegg om dine ønsker ifht cardigans og gensere fra nelly? Trenger mer tips til høstklær, ikke kjoler 😀

    4. Du er virkelig vakker, Marthe!! Bloggen din blir jo bare bedre og bedre for hver dag som går <3 Mer inspirerende og positiv både blogg og jente skal du lete lenge etter! Jeg har fulgt med på bloggen din i snart tre år og følger deg på bloglovin. Hver gang jeg er innom og sjekker håper jeg at det er en update fra deg i feeden min<3 Stå på!

    5. Heia. Kjolen va bare helt rååååå. Hvor har du kjøpt den? Når en trykke på her så blir det bare blokkert .

    6. Er kjolen i strech, eller sitter den på en måte “låst” fast i en form ?
      Jeg er hakket lavere og hakket mer “klumpete” enn deg, ville gjerne visst om det hadde formet seg etter min kropp 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg