Life is short… Buy the shoes!

Sponsede klær

Endelig livstegn! Jeg har kommet vel frem til Kristiansand, levert det som skulle leveres på arbeidsfronten, hentet Nellypakken min, og knipset et lite dusin bilder til dere. Fy søren så fornøyd jeg ble med klærene jeg plukket meg ut fra Nellys nye høst-kolleksjon. Hele fire nye kjoler har tatt plass i garderoben sammen med et par sorte sandaler. Alt satte som et skudd, og jeg har herved fått meg to nye, klare favoritter i kjolesamlingen! Den hvite under her har dere kanskje allerede sett på i min siste snapvideo? Syntes den var helt RÅ! Det samme var den lange, sorte nederste her. Den ser ganske simpel ut, men med den høye halsen, de lange armene og en superhot split både ved låret og i halsen, gikk den rett til topps på listen min.. Ah <3 Dere må bare se den på!

Alle disse plaggene er fra NLY One’s høstkolleksjon, og kommer først på Nelly 31. august! Lover å vise ihvertfall èn av kjolene innen den tid. Jeg skal på hagefest til søndag, så faren er stor for at jeg bærer en av dem allerede da. <3 NÅ kjenner jeg at jeg har lyst til å finne sengen! Haha, klokken er ikke mer enn 18.00, men jeg har hatt litt for mange sene kvelder og litt for mange tidlige morgener, så nå skal jeg legge hodet på puta i 30 minutt før jeg trikser sammen en middag og koser meg med norske talenter. Laksen jeg la på kjøkkenbenken for to timer siden har akkurat tint, og nå sier magen at den vil ha taco eller pizza…*Sukk* Story of my life.

Hva er deres fredagsplan? Og likte dere kjolene? <3

13 kommentarer
    1. Herregud, du kan kunsten å friste folk med nye plagg ja! Det er liksom når jeg ser alle klærne og innkjøpene dine jeg virkelig skulle ønske jeg kunne vinne i lotto. da hadde jeg nemlig kjøpt alle klesbutikkene i hele verden. haha..neida..det var nok litt å ta i, men dæven – det hadde gjort seg asså! Kjøpt et eget hus og bruke det som walk in “garderobe”. Hadde vel blitt walk in – house istedet, trur jeg!
      Heeeerrreeeguud, så poengløs jeg er idag!! Fader Vår – la meg vinne i eurojackpot ikveld. Klarer jeg det, så skal jeg spandere på deg en girlsweekend her i Ålesund! Haha..Vet ikke hvor mange ganger jeg har etterlyst deg som min personlig shopper hittil jeg..Det er ikke få ganger hvertfall! Hahaha!!

    2. Marie: Tusen takk! Å det glemte jeg helt å svare på. Jeg kjøpte dem på en butikk som het “trend” i Danmark. Jeg har ikke sett denne butikken i Norge :/

    3. Sara Katrin: Hahaha, da håper jeg og du finner i eurojackpot, for jeg vil på spandert girlsweekend! 😀 Da skal jeg være personlig shopper når som helst! 🙂

    4. Ååå, den hvite med blått var utrolig fin da! Satser på at det er litt fint vær, sånn at du får brukt den litt, hihi! Ha en strålende helg, fine deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg