Hverdagen kaller…

Det er godt dere følger med når jeg ønsker dere god helg en dag før tiden.. Haha! Jeg var sikker på at det var fredag til morgenen i dag, men så feil kan man ta. Det er fint at dere passer på og retter opp i svimehodet mitt <3

Kofferten er pakket og klar, og allerede i morgen tidlig er det klart for hjemreise. *Buhu!* Jeg har en liten jobb jeg må få unnagjort i Kristiansand innen klokken 16.00 i morgen, så da må det bare bli sånn. Kan vel ikke være her for alltid! Hehe, hverdagen kaller. <3 Dessuten venter en D-I-G-E-R Nellypakke meg! Mine nye innkjøp er derfor pakket ned igjen, og noen av dem ser dere på bildene under her. Altså, Capri-Sonne er alltid et Danmarks-must!

Nå kan høst og soppturer bare komme! Hun har kjøpt seg støvler! <3

Syntes denne pastaen formet som små, fargede hjerter var så søt at jeg bare ble nødt til å ta den med hjem. Hihi, gjett om jeg skal servere Daniel klissemiddag i nærmeste fremtid? Skal pønske ut noe deilig med en eneste gang jeg! Mine splitter nye, hvite joggesko kom visst ikke ordentlig frem på bildene, men disse er bare helt fantastiske. Jeg får vise dere dem bedre etterhvert. Daniel har lenge fnyst av de dårlige Nike treningsskoene mine, og sverger selv til Adidas, så nå har jeg slått på stortromma og kjøpt akkurat like sko som han!

Planen for resten av kvelden er bare å slappe av med gamlemor og gamlefar. Kanskje snurrer vi noe morsomt på tv, eller kanskje skrur vi av alt og kjører kosekveld i mørket med stearinlys og m&m’s. Her har det nemlig vært tordnevær i hele dag! Jeg synes det er litt koselig jeg da.. Sitte innendørs og bare lytte til galskapen <3

Dere får ha en fin kveld selv! Nå legger jeg bort pcen for noen timer <3

20 kommentarer
    1. Hei Marthe!
      Jeg blir veldig inspirert av bloggen din, og blogger litt selv. Men jeg lurte på hvordan jeg kan få inspirasjon til hva jeg kan blogge om? Og så lurte jeg på om du vet om noen som lager design og header for en billig penge? Blir mer motivert for å blogge hvis jeg hadde hatt en finere blogg. Hadde blitt glad for svar! 🙂

    2. jeg hadde håpet på litt bilder fra båten og danmark. har tatt fjordline selv noen ganger og vært mye i danmark, så hadde gledet meg til å se bilder fra danmark. men du har kjøpt mye fint da 🙂

    3. Anonym: Heisann! Så hyggelig å høre at du blir inspirert av bloggen 🙂 Når jeg trenger inspirasjon til nye ting å blogge om så bruker jeg ofte pinterest. Da søkter jeg opp inspirasjonsbilder, temaer, lister.. You name it. Alt inspirerer! Man kommer ikke alltid på noe den første halvtimen, så vær tålmodig så ramler idèene inn etter hvert. Ellers er det jo gull å bli inspirert av andre bloggeres idèer. Bare man sørger for å ikke kopiere hele innlegget, men lage sin egen vri! :’) Du kan jo alltids Google “ting å blogge om” også. Da dukker det opp flere gamle blogginnlegg som “10,30,50 ting du kan blogge om”. De er ikke alltid så dumme de listene heller! <3

    4. Åh blir ALLTID så glad av å lese bloggen din! Du er så herlig og jordnær <3 men må kan vi si god helg! jeg har iallefall fri i dag 💗

    5. Så mye fine innkjøp! Elsket støvlene! 🙂
      Og morsom pasta! Kjæresten min hadde nok rullet øynene i bakhodet hadde jeg laget noe sånn til han.. Hehehehe jeg MÅ få tak i det!

    6. Håper du får en fin helg Marthe! Det jeg elsker mest med bloggen din er ditt gode humør og at du er positiv i enhver situasjon! I dag smittet det spesielt over på meg, så denne helgen virker kjempe lovende! Thank u 😁🙌🏽

    7. Når det første jeg gjør etter en tre dagers lang telttur med klassen er å titte innom her (lese alt du har postet siden tirsdag), da gjør du en fantastisk bra jobb! Tusen takk for at du sprer glede, inspirasjon og motivasjon Marthe! Du virker så jordnær og god. Ja, rett og slett, jeg digger deg og bloggen din! 🙂 Ha en finfin helg, for i dag er det faktisk fredag 😉 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg