On my way to Stavanger

God morgen! Nå, er dere klare for en ny uke? Det er jeg! Skikkelig også <3 I skrivende stund er jeg på vei til Stavanger jeg! Jeg pakket kofferten sent i går kveld så jeg bare kunne sprette opp i dag tidlig og hive meg på toget så fort som overhode mulig. Min kjære, flotte farfor har bursdag i dag, så så fort jeg kommer frem skal vi feire henne litt! Gratulerer så mye med dagen farmor! Jeg gleder meg til å klemme deg paddeflat <3 

Dette blir en helt super uke! Jeg bare har det på følelsen. Har dere noe spennende på planen denne mandagen? Eller for resten av uken for den saks skyld? Tenkte bare jeg skulle starte uken med å dele noen bilder som bestis knipset av meg i går. Vi fikk begge superlyst på Pizzabakeren da hun kom innom for å hente hunden i går, så da lagde vi en deal! Hun knipset antrekk, og jeg spanderte pizza! Hihi <3 Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke hadde de store planer om å reise i denne megastramme kjolen, men jeg hadde bare så lyst til å vise den frem!

Den er fra kjeden “Kouture”, og hele årsaken til at jeg falt for den, var at den fikk øynene til å bli så vanvittig blå! Dere ser det kanskje best på første bilde. Uansett! Jeg ønsker dere alle en nydelig mandag og en knallstart på den nye uken. Ta den med storm jenter og gutter! -Så skrives vi fra Stavanger igjen vi <3

39 kommentarer

Siste innlegg