Pick yourself a favorite!

God kveld gode dere! Er det flere enn meg som sitter klistret foran tv2 i kveld? Jeg føler det er fredag her jeg sitter og glaner på Norske talenter. Endelig er de i gang! Elsker, elsker, elsker slike underholdningsprogrammer. De siste tre timene har jeg kjørt tidenes rengjøring her i heimen! I stedet for å nyte det nydelige været, fikk jeg for meg at jeg skulle skrubbe alt av kjøkkenskap og skuffer… Så da gjorde jeg det da! Haha. Jaja, det var verdt det. Nå lukter det jo himmelsk her! Perfekt ettersom min kjære snart tusler inn døren. <3 Det er bare noen timer siden jeg så han sist, og likevel kjenner jeg at jeg savner han noe helt latterlig. Til fredag drar han på jakt og jeg til Stavanger og Danmark, så da sees vi ikke på halvannen uke igjen. Usj, som jeg hater denne savningen.





Den mannen er bare alt for lett å bli avhengig av <3 Bare snill, god, hjelpsom og omteksom hele dagen lang. *Sukk* Ikke forelske dere jenter.. Det er så slitsomt! Hehehe, nei, nå tøyser jeg. Jeg skal bite tennene sammen og heller glede meg over den kommende igjensynsgleden. Den blir fin den!





Her kommer mine siste antrekk i et bildedryss! Jeg tenkte det var på tide med en liten oppsummering nå. Det er så lenge siden sist! Kanskje dere har en favoritt blant dem? Da må dere i tilfelle fortelle meg hvilket det er! -Så må dere selvsagt ha en alle tiders onsdagskveld mens jeg gjør mitt beste med å bli mett på min kjære. Krysser fingre og tær for at jeg er blitt så lei av han til fredag at jeg vil sette pris på dagene uten han. Høhø! Lov å drømme.

Vi skrives igjen i morgen vi. <3 Ikke glem å få med dere Norske talenter kl 21.40!

34 kommentarer

Siste innlegg