Choosing a job i love

Først og fremst… Se på de solsikkene! Jeg dæver! Jeg fikk øye på dem fem minutt før bussen gikk hjem fra byen i dag tidlig, og løp febrilsk inn for å kapre meg dem. Tre, gigantiske solsikker har herved tatt plass i Kahlervasen. Ah, de er så majestetiske der de står og skinner i vinduskarmen. De siste tre timene har jeg sittet i kosekroken min og fått unnagjort litt planlegging og mailsvaring. Jeg fikk verken satt av søndag eller mandag til denne planleggingsdagen som jeg lovte meg selv å ha èn gang i uken, så nå har jeg i hvert fall fått tatt igjen noe av det! Deilig <3 Almanakkene mine er fra www.personligalmanakk.com til dere som lurer på det. Jeg har som tidligere nevnt, en for å holde styr på trening, og en for å ha kontroll på hverdagens møter, avtaler og frister. Helt genialt!

Kosesokkene har også fått komme på, og snart skal jeg hive meg på kjøkkenet for å gjøre klart kveldens snacks. Daniel kommer på besøk, men ikke før sent, så da tenkte jeg vi skulle kose oss med litt bruschetta til kvelds. Oppskriften på tomat-bruchetta finner dere HER. Faller like godt i smak hver eneste gang. Jeg håper dere har en fin tirsdag? Hvis ikke så er det enda noen timer igjen å gjøre dagen bedre på. Dere kan for eksempel kjøpe dere noen solsikker… Eller sette av kvelden til å teste hjemmelaget bodyskrubb? Hohoo… Altså, i dag er jeg i siget.

Måtte dere få en alle tiders kveld, uansett hva dere finner på! <3

29 kommentarer

Siste innlegg