Mine 12 “guilty pleasures”

1. Å skrive unødvendige tulleting i almanakk-kalenderen min. Bare for å fylle opp linjene.. Det får meg til å føle meg viktig og opptatt. -Som en ekte business woman!

2. Se på youtubevideoer til langt på natt. Aller helst av syngende X factor deltakere fra alle mulige år og verdensdeler. Jo, og gjerne også av gamle klipp fra The Ellen Show. Hver eneste gang ender det med at jeg er våken til nærmere fire om natten og sover til langt ut på dagen etter. Jeg tror jeg både elsker og hater det.

3. Synge Zara Larsson sanger foran speilet mens jeg shaker ass… Største fordelen ved å bo alene.

4. Lage meg te uten å drikke den. Det er liksom bare så koselig når den står på bordet.. Kanskje tar jeg meg en liten slurk, men stort sett nyter jeg bare synet av den. -Og en bok ved siden av… Og kanskje noen stearinlys.

5. Spise en cheeseburger, en pakke pommes frites og 6 nuggets dyppet i majones og ketchup på vei hjem fra byen. Eller jeg tar det alltid med hjem, og spiser det i senga. Ikke når jeg er med Daniel, for han spiser ikke den slags, men når jeg får venninnene på sleepover… Håhå!! Da ler vi oss skakk når vi våkner med ketchup på kinn, hake, og armer. Jeg sovnet en gang med et potet fra potetbakeren, og våknet i et bad av olje, ost og baconfett.

6. Se på meningsløse tv program som: 1. Millionær søker kjæreste 2. Paradise Hotel 3. The Kardashians

7. Slumre med mobilen. Jeg slumrer ikke nødvendigvis for å få sove litt ekstra, men for å finne tid til å holde meg oppdatert på sosiale medier. Jeg kan fint ligge en time ekstra bare for å scrolle meg gjennom instagram, snapchat og facebook-wallen. Denne timen gir meg kanskje ingenting, men jeg blir i det minste litt mer våken av den!

8. Nynne på julesanger året rundt <3 Ååå så koselig!

9. Jeg har to måter å spise på. 1. Den pene og bedagelige måten som sørger for at jeg alltid er den siste som tømmer tallerkenen. 2. Måten hvor hele middagen blir delt opp i barnebiter, for så å bli most til babymat. Jeg begynner ikke å spise før jeg har lagt fra meg kniven og kan innta alt med skje.

10. Skrelle av gammel neglelakk og rive av mascara-rester med fingertuppene. 
 
11. Sitte og stalke gamle klassekamerater på facebook. Se hva de driver med, og hvordan de ser ut. Heh, dette er ærlig talt eneste grunn til at jeg har facebook. Vel, og for å reklamere litt for blogginnleggene mine.

12. Spise Yum Yum nudler til frokost, middag og kvelds. Ååå det er så godt. Med revet, smeltet ost på toppen!

Det var tolv av mine guilty pleasures! Har dere noen dere vil dele med meg?

23 kommentarer
    1. Hahaha..jeg kjenner meg igjen i noen av disse altså..
      Ehmm.. jeg leser fan fictions.. for det er så mye morsomt der ute i verden.
      Jeg har en Wreck This Journal fordi jeg klarer ikke legge sånne “barnslige” ting fra meg 😛

    2. Gøy å lese, du er så herlig. Nydelige bilder av deg 🙂 Jeg leser bloggen din hver dag, vel, gjerne flere ganger for dagen også. Jeg er dessverre ekstremt dårlig på å kommentere, men jeg skal fra i dag av bli flinkere. Du fortjener all skryt du kan få. Bloggen din er et stort lyspunkt i hverdagen min 🙂

    3. Hei Marthe! Jeg har alltid beundret bloggen din, og jeg lurte på i hvilken størrelse laster du opp bildene dine i? 🙂

    4. Karina Larsen: Åå! Nå ble jeg glad 😀 Kommentarer som denne er nemlig gull verdt. Setter kjempestor pris på ordene dine Karina :’) Herlig å høre at bloggen er et lyspunkt i hverdagen <3

    5. Åhh, dele opp maten til barnemat, kjenner meg virkelig igjen der. Spiser helst med gaffel og lar kniven ligge, haha, så herlig å alltid kunne være barn. Er nok derfor jeg er 20 år men fortsatt sitter på min tripptrapp stol på kjøkkenet, haha elsker den 😀
      Ønsker deg en strålende dag videre 😀

    6. Deler 1,6,7,8 og 11 med deg 🙂 Ahahah, gøyalt innlegg! Du og de listene dine 😉 Håper du har hatt en bra start på den nye uken. For meg var det skolestart og hele pakka!

    7. Hekta på youtube vidioer selv. Men det er mer sminke,vlogger og noe humor! Også tvserier. Sett en hel haug av forskjellige serier 🙂

    8. Artig innlegg, kjenner meg igjen på flere punkter!
      Hvor kjøper du almanakk-kalenderen din? La merke til den på snap storyen din, sååå fin!

    9. Men,, erm… ost på nudlene ..:)? jeg er halvt asiat så ja jeg putter myyye rart i min… men IKKE ost , lol
      🙂
      hihi 🙂

    10. Trude: Å det er godt det ikke bare er meg :’D Maten smaker SÅ mye bedre når man skjærer alt opp på forhånd 😀 Hahaha! Tusen takk, god tirsdag til deg!

    11. Hahah, når eg ete visse ting må eg knefte det sånn som ein gjer til ungane, spesielt me kjøttkaker og fiskeboller så gjer eg det alltid 😀
      Men det gjer tilogmed mamma og store dele av familien 😀

    12. haha! jeg bruker også å mose all mat sammen og spise med skje, spessielt fiskeboller, poteter og saus, naammm<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg