Eight faves from Sweeden

Hei og god morgen fra Stavanger! Da var hun endelig på plass. Jeg kom frem like før 20.00 i går kveld, og fikk servert laks til middag så fort jeg var kommet inn døren. Gode besteforeldrene. <3 Steller så alt for godt med meg. Timene frem mot midnatt bare forsvant på et blunk.. Jeg hadde tenkt til å oppdatere dere enda en gang, men jeg koste meg rett og slett sånn at jeg helt glemte det bort. Første kveld skravler jeg alltid hull i hodet på bestefar! Hehe <3 Nå skal jeg straks avgårde til farmor og farfar for grilling og mer skravling, men først tenkte jeg å remse opp mine åtte favorittbloggere fra Sverige. Kanskje jeg blir nødt til å lage en liste over de norske også en dag. Vi får se! Her kommer ihvertfall svenskene i første omgang. Det er tross alt de som er best på blogg.

Angelica Blick – Bloggeren som inspirerer meg aller mest i klesveien. Ethvert antrekksbilde hun tar kunne glidd rett inn i et motemagasin. De aller fleste av dere har vel allerede tittet innom bloggen hennes? Jeg vet ikke med dere, men hun har ihvertfall vist meg en hel HAU av nye måter å sette sammen antrekk på. Trenger jeg en dag inspirasjon og nye idèer i klesveien, vet jeg nøyaktig hvilken blogg jeg skal besøke.

Madelene Billman – En ekte fashionista som inspirerer på alle mulige fronter. Enda en blogg full av deilige, varierte antrekk, og lyse, flotte bilder. Jeg drømmer meg helt bort når jeg klikker meg inn på bloggen hennes!

Janni Deler – Denne dama fikk jeg først øynene opp for da jeg så henne i en reklamesnutt for Nelly våren 2015. Hun sto ved siden av modellerfarne Kenza, men av en eller annen grunn var det bare Janni jeg la øynene mine på. Jeg hadde rett og slett et girlcrush-moment, klikket meg rett inn på bloggen hennes og scrollet meg ned til bunns i arkivet. Siden har jeg fulgt henne fast. Gjett om jeg var skuffet da jeg så at både Janni og Angelica dro fra Maybelline shooten i Finland dagen før jeg kom. Æsj, kunne de ikke blitt for å hilse på meg da? Heheh.

Andreas Wijk – Mannebloggeren jeg virkelig digger! Denne 22 åringen har alt.. Han er kåret til Sveriges best kledde moteblogger år etter år, jobber som fulltidsblogger, skriver sanger, synger selv, har jobbet som tv-host og modell for flere store kjeder. Trenger du inspirasjon til å style kjæresten, er dette bloggeren du oppsøker.

Fanny Staaf – Den søte, lange, naturlige svensken som jeg kom så godt overens med under bloggreisen til Singapore høsten 2013. Hun har på langt nær så mange lesere som bloggerne over, men hun er både flink til å skrive, flott å se på og rå på å spre en deilig dose hverdagsglede. Bloggen hennes er absolutt verdt et besøk!

Fanny Lyckman Bildene, stilen, og egentlig hele hun minner meg litt om Angelica Blick. Jeg elsker hele dama. Om jeg bare kunne fått en dag i garderoben hennes! Hun har designet flere kleskolleksjoner selv, og har virkelig aldri et antrekk som ikke faller i smak. Jeg digger alt hun deler av både hverdagbilder, reiser og mote. 

Elsa Ekman – Enda en girlcrush! Se på hun da! Like perfekt på hvert eneste bilde. Selv om stilen hennes ikke er det spor lik min, lar jeg meg stadig inspirere av de nydelige antrekksbildene hennes.

Kenza Zouiten – Sveriges største blogger. Vi har vel alle lest www.Kenza.se? Jeg finner kanskje ikke antrekkene hennes like inspirerende som mange av disse andre, men jeg titter likevel stadig innom bloggen hennes for å lese om livet hennes, se de flotte bildene fra fotoshootene, og beundre alt av eventer og reiser hun får være med på. Jeg synes det er fantastisk at en blogg hun startet som 15 åring har gjort at hun nå kan leve ut drømmen sin. Hun jobber hardt, tjener millionbeløp, og lever samtidig drømmelivet sitt. Det er da noe å beundre!

Følger dere noen av disse svenske bloggerne?
Kanskje dere har noen flere å tilføye listen?

16 kommentarer
    1. En svensk bligg jeg leser mye er “nelliebertsson.se” den er kansje mer for ungdom men er verdt å klikke inn å lese, hun er 15 år og startet bloggen da hun var 9. Det siste året har hun klatret opp i klassene i ridningen samtidig som hun har gitt ut en bok, et spill og en lipgloss.

    2. Mange nye blogger som jeg ikke har lest før, gøy med sånt innlegg! 😀 Hadde vært gøy om du tok om norske bloggere også en gang 😀

    3. Vet dette ikke har noe med innlegget og gjøre, men vet du hvor man kan laste ned popcorn time? Jeg har prøvd flere ganger, men hver gang jeg prøver å åpne det så for jeg beskjed om at det ikke går fordi den kommer fra en ukjent utvikler. Hadde blitt så glad hvis du kunne hjelpe meg, for er det ikke der du ser filmer?

    4. Anonym: Når jeg klikke inn på nelliebertsson.se så kommer jeg bare til en blå nettside med masse tekst. Er det meningen? Hehe, det ser liksom ikke ut som en blogg :’D

    5. Karina: Hei hei! Her kan du laste det ned: http://popcorn-time.se/
      Hvis ikke det går hos deg så vet jeg ikke hva du må gjøre. Jeg har lastet det ned fra denne linken flere ganger 🙂 Det er her og på Netflix jeg ser filmer ja. Og Viaplay. -Men de to sistnevnte koster jo <3

    6. Supert! Skal definitivt klikke meg inn på noen Av disse bloggene litt oftere 🙂 Ha det supert i Stavanger<3

    7. Synes helt ærlig at din blogg inneholder langt flere fine og varierte innlegg enn mange av disse! Jeg kommer alltid i så godt humør hver gang jeg klikker innpå bloggen din fordi du alltid er såå glad og inspirerende :):)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg