DIY – Pimp them earphones

Wihuuu! I dag har jeg prøvd meg på et lite DIY prosjekt igjen! Jeg vet dette er en kategori som er høyt elsket av flere, og jeg har lenge hatt lyst til å oppdatere den med noe nytt. Problemet har bare vært at jeg gikk tom for nye idèer etter å ha delt over 30 prosjekter med dere. 33 for å være nøyaktig. Hadde jeg bare vært flink til å sy så ville mulighetene kanskje ha blitt litt flere, men jeg har verken hatt tålmodighet eller interressen av å bruke nål og tråd. -SÅ da tyr jeg heller til prosjekter som bare krever saks og lim.. Vel, og en dose kreativitet såklart <3

Du trenger: 1. Perler i valgfri farge (Mine er fra BR Leker) 2. Øretelefoner i valgfri farge 3. En liten saks

Slik gjør du:
1. Trykk den ene saksekniven inn i perla, og klipp et snitt så perlen kan åpnes.
2. Stikk neglen inn i snittet så perlen åpner seg, og trykk den på øretelefonledningen.
3. Gjenta disse to stegene til perlene dekker hele den hvite ledningen! Jeg brukte nesten nøyaktig en time.

I det du setter på din første perle tenker du “herregud, dette her vil ta hele kvelden”. Fortvil ikke! Du tar feil. Det går mye raskere enn du tror, og med litt musikk på høytalerne blir du sittende og storkose deg! Det gjorde jeg. Så fort musikken kom på satte jeg med tankene mine, sang for full hals og lo av meg selv mens perlingen gikk på automatikk. Du vil fikle litt til å begynne med, men du får teknikken på plass etter 20 perler, og da går det unna!

Nå skal jeg hive på meg treningsbuksene og komme meg på mølla for tretti 45 sekunders intervaller. SÅ skal jeg ta en lang, avkjølende dusj, få på maska, og dra til Daniel for middag og romantisk aften. Høhø <3

Håper dere liker innlegget! Synes de ble litt søte jeg da. <3
Boken er fra Clas Ohlson til dere som har lurt på det i dag. 29kr!

21 kommentarer
    1. ååh, den nye bloggen er så fin! Men det er blitt så keitete å kommentere synes nå jeg! Men alt kan læres å likes! Stolt av deg, Marthe! <3

    2. Har virkelig savnet DIY innleggene dine Marthe! Elsker de <3 Synes det er skikkelig flott at du har byttet plattform, da blir det enklere å kommentere på innleggene dine <3 Flott at bloggmotivasjonen din er på topp! Jeg simpelthen elsker når bloggere oppdaterer bloggen ofte, gjerne med flere innlegg per dag, noe du gjør og det setter jeg veldig pris på! Elsker å lese bloggen din, men savner litt personlige innlegg, det hadde vært fint <3 Men det er utrolig koselig å lese om deg og Daniel, dere er virkelig et flott par!

    3. Ida: Hei Ida! Det ligger allerede veldig mange bilder av leiligheten ute 🙂 Du finner det i kategorien “interiør” her på bloggen, men jeg deler selvsagt nye og flere bilder hele tiden! 😀

    4. Thihoa: Så skjønn du er <3 Alt kan læres å likes. Hehehe. Ja, her er det ingen reply-knapp, men jeg tror de fleste synes det er enklere å kommentere her likevel. 🙂 Det var bare du som var glup nok til å finne ut av det forrige kommentarsystemet! :'D Tusen takk snille deg!

    5. Amanda: For en herlig tilbakemelding. Slike setter jeg kjempestor pris på Amanda! Tusen takk for at du tok deg tiden til å legge den igjen! Glad for å høre at du også liker plattformbyttet 🙂 Det er deilig å være tilbake! Mer personlige innlegg er notert ned, med parantes (Marthe og Daniel). Hehe, er det noe annet du tenker på innenfor kategori “personlig”? 🙂

    6. Du får melde deg på et sykurs. Tror folkeuniversitetet har nybegynnerkurs. Det er en kveld i uken. Jeg lærte meg å hekle på den måten da jeg hadde så lyst å hekle meg et vognteppe.

    7. Så stilig! Dette må jeg prøve ut en dag 🙂
      Satt faktisk for noen dager siden å tenke på at jeg savnet DIY innleggene dine, og nå kom det ett 😀

    8. Hei! Jeg skal til Kristiansand med kjæresten i helgen og lurer på om du har noen gode resturanter å anbefale oss? Skal i dyreparken lørdag og på kvelden vil vi gå ut å spise en bedre middag for å feire bursdag. Setter pris på tips!

    9. Gjerne mer om deg og Daniel, kanskje en videoblogg om det er mulig? Ellers likte jeg veldig godt det innlegget der du skrev ting om deg selv, “10 ting du ikke vet om meg eller lignende”! Stå på Marthe, elsker innleggene dine, du virker som en utrolig herlig person!

    10. Lise: Hei hei! Det kommer litt an på hva dere liker. 😀 For Sushi må dere dra på Food Asylum, for indisk har vi Moder India, for biff har vi Slakter Sørensen eller selvfølgelig Big horn steak house, og for fisk har vi en rekke supergode restauranter på fiskebrygga. Sjøhuset er også en helt nydelig restaurant som har både fisk og kjøtt. Den ligger helt i enden av markens gate i sentrum. Ellers har vi noen koselige kafèer midt i sentrum. Som Herligland og Glipp. Bønder i byen er et sted med god, økologisk mat, og det nye stedet Jaxx and Leevy skal visstnok også være supertrendy og bra 🙂 Alle disse ligger i sentrum. Vi har i grunn ikke så mye spennende utenfor sentrum. Jo, også må du dra på Le Monde Tapasbar for tapas. Det er og i sentrum 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg