Uken som gikk…

Ukens sang… Cool for the summer, av Demi Lovato. Jeg har egentlig ikke hørt på musikk hele uken. Vi hørte litt i bilen til og fra Oslo, men bortsett fra det så har det vært en både radio og tv fri uke for min del. Deilig!

Ukens latter… Alle snikbildene jeg har funnet på kamera av rumpa mi! Hver eneste gang jeg spurte Daniel om ikke han kunne knipse noen bilder av meg til bloggen, ble det 2 vanlige, av hele meg og 12 hvor han zoomet inn på bare rumpa mi. Dere skjønner kanskje hva jeg mener? Her er noen av eksemplene..


Ukens gullkorn…
Daniel har virkelig fått smake på Borges gullkorn denne uken.. Om jeg bare hadde husket alle! Jaja, her har dere ihvertfall noen av de supertypiske Marthe-gullkorna.


Marthe:
Skal vi kjøpe en korrekturtegning av oss?

Daniel: Mener du en karikaturtegning?

Marthe: Andrea skal ha hundene i kulp når de går på ski!

Daniel: Mener du pulk?

Daniel: Det er rart Coca Cola ikke har laget sin egen saftis.

Marthe: Ja! Og Nora skulle ha laget sin egen Nora-oste-is!

Daniel: Mener du Synnøve? Nora lager syltetøy..

Marthe: Hvor får vi vannet i springen fra når drikkevannet til Kristiansand fryser?

Daniel: *Ser på meg med “du er søt”-smilet* Det fryser bare på toppen.


Ukens høydepunkt… 1.
Første kveld på Kos. Vi hadde akkurat sett hvor magisk hotellet faktisk var, og fått tidenes rom med den beste havutsikten. Smilene våre gikk nesten rundt da vi satte oss på restauranten for å innta feriens første middag, som skulle vise seg og smake helt nydelig den også. 2. Vår lille roadtrip til Paradise Beach, og oppdagelsesferden til toppen av Kos sitt høyeste fjell. 3. De klissete kveldene i solnedgangstimene på stranden. -Med vin og gode samtaler. 4. Den første, spontane båtturen til tre perleøyer i Egeerhavet. 5. Søndagskvelden med roomservice. Vi hadde akkurat tatt et latterfullt bad i badekaret, hoppet rett i hver vår, digre hotell-morgenkåpe og spiste romantisk room-service middag ved det lille bordet på rommet vårt. Den middagen, med sjokoladesuffle og creme brulee til dessert. Vi kan kose oss vi!

Ellers må jeg selvfølgelig også trekke frem fallskjermhoppingen i går. Supergøy å se kjæresten sveve 3000 meter oppe i lufta. <3 Dette må ha vært det week of the year.

Ukens film… The boy in the stripede pajamas. Tidenes grinefilm. Kanskje jeg må begynne med “ukens filmtips” her på bloggen? Hva sier dere til det? Tror det kunne ha blitt en hyggelig liten spalte jeg.


Ukens cravings…
Bortsett fra Daniel? Hmm.. Alt på menyen fra Michelangelo hotells restauranter. Gud så mye digg vi har spist. Skal dere til Kos så vær aldri i tvil om hvilket hotell dere skal booke! <3


Ukens humør..
Vel, la oss oppsummere i tre bilder og tre ord.. 1. Forelsket 2. Glad 3. Forelsket


Denne uken skal jeg leve på i en evighet <3

6 kommentarer
    1. Det går jo ikke lenger an å følge deg på bloglovin..? Dvs., man kan finne deg der, men nye innlegg kommer jo ikke opp slik som før lenger…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg