Vacay Snapshots from Kos

Min kjære og jeg startet dagen med søndagsfrokost til filmen “The boy in the striped bajamas”. Jeg hadde egentlig tenkt til å lese boken, men da vi oppdaget filmen på Viaplay i dag, kunne jeg ikke dy meg. Som.De.Tårene.Rant. Forferdelig film. Virkelig FÆL. Har dere lyst på en real hulketime så snurrer dere den!

Ellers har jeg vært ute og trasket i skogen på Tømmerstø denne formiddagen. Planen var egentlig å dra på løpetur, men da jeg fikk sting etter 10 minutt, bestemte jeg meg for å gå i skogen i stedet, plukke blåbær, markjordbær, villbringebær og det som var. -Så ringte jeg bestemor på vei hjem for å skravle litt med henne. En deilig, avslappende start på ukens siste dag. Løpeturen får jeg heller prøve meg på igjen i kveld!

Har dere det bra? Dere tviholder vel på deres siste feriedager, og nyter dem på best mulig vis? Jeg håper det. Kanskje noen til og med gleder seg til å begynne i jobb og studier igjen? Jeg gleder meg ihvertfall noe vanvittig til denne nye, vakre årstiden. August er jo favorittmåneden! Litt fordi jeg har bursdag, og litt fordi det er en slags “forberedelses-måned” til høsten. Man suger til seg det siste av sommerdagene samtidig som man gleder seg til kalde måneder. -Med vind, regn, kakao, peiskos, og trær i alle verdens høstfarger.

Jeg skal nok få dere høst-hatere til å glede dere over denne tiden, dere også! Bare vent <3 Resten av søndagen er satt av til min lille blogg-planlegginsdag, så de neste fem timene skal tilbringes foran pcskjermen. Ukens blogginnlegg skal planlegges, og handleliste skal skrives til mandag morgen! -Så skal jo dere oppdateres med enda et innlegg. Her får dere i første omgang snapshotsene mine fra ferien på Kos! Håper dere følger?

Ingen klisseferie uten kliss <3 Martheborge heter jeg på snap!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg