Ukens tips: Spenstig pålegg!

Lei av tørre brødskiver med ost og skinke? Under her får dere seks litt mer spenstige påleggsvarianter! Om du vil ha dem på brødskiven eller på knekkebrødet er helt opp til deg. Jeg har cravet disse tynne, deilige rugsprø knekkebrødene i en ukes tid nå, så her går det faktisk i den sunne varianten! <3 Ah, så deilige smaker og kombinasjoner! Prøv ihvertfall ut et av disse tipsene da dere! Det høres kanskje rart ut med kremost og røkelaks, eller mozerellaost og mango? Vel, jeg har laget meg det flere ganger, og gleder meg til å spise det igjen så fort jeg lander på norsk jord. Tunfisk er forresten også undervurdert. Tunfisk + majones! Nom nom.

♥ Mozzerella med mango og en liten busk basilikum.

♥ Tomat bruschetta med rødløk, hvitløk og spekeskinke.

♥ Stekt egg med rød pesto, salt og pepper.

♥ Most avokado med sitron, pepper, salt, festaost og granateple.

♥ Tunfisk i vann, blandet med majones og pepper.

♥ Kremost naturell/urte med røkelaks og valnøtter.


Si ifra om flere slike innlegg ønskes! Mine idèer vil nemlig ingen ende ta <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg